關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2010年4月1日 星期四

Dior Summer Collection 2010 Addicted to Dior

今次 Dior Summer collection 入面嘅 Star Product 好吸引~ 所以一定要擁有佢呀!!!



首先係五色眼影~
5-Couleurs eyeshadows
Crush Glow #659 (限量版) 呢隻色起靚呀!!!


Ready to Glow #649

呢個單色眼影好閃~ 但係我有類似 lu~ 所以應該燒唔倒我喇~

1-Couleurs eyeshadow 

Golden Spotlight #616



到呢個牌喇~ 呢個牌喇其實係 Dior 喺巴黎新開分店嘅地址黎架!!! 非常有記念價值呢~ 所以就已經係我嘅 must buy item lu~

Addicted to Dior



Addicted to coral #001



Addicted to pink #002

唇部就有呢支~

Crystal Gloss #001





呢支 Nude Glow 係可以用做 foundation 同 highlight~ 好似 illuminate powder 咁~

Nude Glow #001


今次只係買咗我嘅至愛 Addicted to Dior #002 Addicted to pink~





雖然只係一樣, 不過已經好滿足架喇~

沒有留言:

張貼留言