關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2010年10月12日 星期二

Liz Lisa 2011 Winter Collection Caramel Holiday -- Classic Girls 1

今年 Liz Lisa 嘅 Winter collection 係 Caramel Holiday~ 超甜美~ 換言之主色係焦糖啡, 杏同白色啦~



結以條吊帶裙唔知點解有種 Initial 嘅感覺... 可能係隻色掛~



呢件得條裙褲搶鏡, 但我冇啡色裙褲... 試過至知!!!



個背景好靚呀!!!!!! 超鐘意佢個櫃!!!



結以呢套好一般咋 bor...


Keiko 對腳呢~ 仲長過長腳蟹!? 對腳太靚喇~ 除咗呢樣冇嘢燒倒我... (個人著橫間會顯大隻...)


又係 Keiko 吸引我!!! 今次唔係佢對長腳, 而係佢條裙!!! 好姊妹裙... 但我鐘意!!! (試咗先再決定...)


冬天出頭箍!!!!!! 好靚!!! 如果返就一定買 (都幾難買倒 lu...)~ 結以件大褸都好靚~ 不過最近買咗夢展望嘅外套 lu~ 真係好鐘意先買啦~ Keiko 個花圈應該唔返掛~ 返都唔知點算好...



–見倒呢件!!!!!! 死得~ 超鐘意個格仔!!! 呢個款有紅色!!! 加上個質地應該係毛泠!!! 唔使試!!! 呢件一定入!!!

同款 OP, 但上身靚啲~ 加上舊年已買咗件有帽 pattern 一樣嘅連身 OP ~ 所以都係上身衫!!! 呢件連身 OP都有紅色架!!!


呢套都唔錯, 但可能聽日會買埋秋季件網網一字膊~ 裙褲有好多其他選擇, 可以再諗~ 圖中嗰套衫唔會考盧 lu~ 畫家帽當然有啦~ =]



瑞希好......老, 個袋都幾好咁 wor~ 頭帶都有了~ 可以揾其他衫親~


線條好, 塊市個 pattern 麻麻, 但個袋 ok!!!



呢套又係被燒著了... 長 boot 想要但有太多鞋了... 袋唔會考盧... 但套衫好靚呀!!! 死得...


又係水玉波點!!! 仲要粉紅色!? 咁唔掂架 bor...



Oh no! 呢件唔會諗...



袋同鞋得, 但件衫隻色 no...


哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我最鐘意聖誕架喇!!! 呢件著得落就必入!!!


個毛毛袋好吸引!!! 但未有大圖... Keiko 條連身裙同瑞希呢條二選一啦!!! 冇咁多銀量... 應該會揀瑞希嗰套多啲~ hm... 試咗先知...
 

最後就係瑞希嘅碎花斗蓬!!! 又係 must buy 之一, 質地就要睇實物 lu~


最後目標:

1. 連身裙 (二選一) 一定係白色!!!

 

2. 上身衫



3. 碎花斗蓬



4. 考慮中

士服~



(粉紅水玉波點裙)



(結以大褸)


唔好咁快返呀!!! 要 save $$ 啊!!!

沒有留言:

張貼留言