關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年1月22日 星期六

只因結以, 我的第一次 Liz Lisa 出血!

今日同個 friend 行銅鑼灣 Sogo 3/F 嘅 Liz Lisa, 見倒公仔著住呢條長裙, 二話不說就問咗個 Sales 攞件白色去試!!! 太靚喇!!! 簡直係完美!!! 雖然條裙 Size 細咗小小 (著開中碼衫 =P)... 但係真係忍唔倒手喇!!! 所以決定買!!! 但係我覺得我個 friend 都好鐘意呢條裙呢~>w<~
返到屋企上官細網睇, 發現 model 係結以!!!!!!!!!
結以著得好可愛呀!!! 

Detail 1


Detail 2


Detail 3

Detail 4


白色





米色



最後買嘅顏
色~ 呢條裙就成為咗我第一條 Liz Lisa 裙喇~


PS. 官網仲話呢條白色裙要 re-arrival~ 好鬼開心添~~~

沒有留言:

張貼留言