關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年9月13日 星期四

Liz Lisa 秋季第七回!!! 返咗好多靚嘅上身衫!!!!!!!!!!

又返新貨喇!!! 睇中嘅 item 一一返到~ 上身衫, 半截同外套都有!!! 上身衫比較多選擇~ 唔知邊樣啱你呢~ 格仔外套係好想要嘅 item 之一~ 同款 pattern 仲有上身衫~ 但外套好似靚啲~ 因外套太多... 所以呢件要再三思~





同款 pattern 上身衫膊頭係大透視!!! 但向都好受歡迎~ 所以應該好 heat 架~




背心 lace 上身衫~ 又係前裙後長, 全塊 lace 好靚呀!!! 背心就遮唔到手臂 lu~




背心款仲有 lace x 紗~ catalogue 同 Keiko 都有著過架~









又係小透視有領上身衫~ 最近同朋友幫我揾返之前嗰件短袖有領上身衫差唔多~ 呢件可以 pass!!! 半截都係睇中嘅 item 之一~ 期待中~



好有姐姐牌 (Jugeetta) feel 嘅玫瑰碎花雪紡上身衫都好吸引!!! 粉紅好靚架!!!



又一件中長上身衫~ 襯褲好睇過襯裙呢~ 但我唔大 like 佢個袖... 改長啲就一定敗咗 lu~





皮革領加袖嘅 lace 上身衫好靚!!! 但個 lace 點解唔係白架... 白領襯粉紅色 lace 好怪呀!!! 啡領襯米色 lace 都好怪... 冇得唔放棄...



另外冷織毛毛蝴蝶結中袖上身衫~ 唔... 天氣仲好熱~ 未有咁快要著毛毛同厚衫~ 所以呢件又 pass~




又一中軸毛毛款~ 袖有閃石, 加上小性感~ 好可愛  但又係熱咗啲~ 遲啲睇吓仲有冇啦~ 話唔定有更靚嘅款呢~



呢件係今次返得最厚嘅一件~ 有粉紅同白色~




今次仲有同款 pattern 上身衫同 OP!!! 紗比較硬身... 但個須最 sharp 呢~






 





終於到半截喇~ 格仔依然好 heat!!! 可惜 size 對我黎講太了...



半截仲有高膀 wall 釘大散紗裙~ 可愛得黎帶啲搖滾~ 正係今季主打之一~ 粉紅幾靚~ 米色都唔錯~ 但太散... 唔太啱我...



最後有條吊腰迷你短裙!!! 迷你得可憐... 唔知點著... 又唔係高腰, 又唔係收 hip... 呢個著法我直條高攀唔超 lu...





除咗以上新貨仲有 re-order 呢~ 上下身都 re-order 咗~ 呢套應該會再一次好快賣哂呢~

 
 
 

沒有留言:

張貼留言