關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年3月21日 星期四

Liz Lisa 春季第八回!!! 返咗好多新貨! 仲有 accessories 同鞋添~ (Part 1)

今次返咗好多新貨! 仲有 accessories 同鞋!!! 睇中兩條 OP 同一時間返!!! 有一條係我唔 like 嘅連身褲~ 另一條係花花 OP~ 好靚但最後被半截所迷誘~ 又再次瘋狂喇!!! 瘋狂購物當然唔係好習慣~ 但有錢難買心頭好~ 凡事都要量力而為, 亦唔可以蓋棺定論~  今次瘋狂三色唔係第一次, 今季所有嘅瘋狂三色都是人送啊~  有種幸福嘅感覺~  每次比返錢都被拒~ 希望冇下次, 否則我真心過意唔去呢~

另外玩針對不是我的尊長, 要玩針對無非都是羨慕人和妒忌人; 動不動便生氣, 那就是小氣; 不動聲色的人才是智者!!!  你要幼稚, 我不怪你; 放眼看才是成熟的表現~ 因這世界永遠有比你我強的人存在~

某私言者請自重~ 窮追不捨不是解決問題的方法~

另外, 朋友~ 我又沒說你不是, 請你不要誤會~



呢條就係 catalogue OP~ 日本好 heat 呢~ 尖 So show 藍色~ 經過銅 So 攞貨見到 show 粉紅色~ 黃色都靚~ 但藍色就差啲 lu~



(銅 So)



(尖 So)


 

 

 

呢係呢條半截今我再一次瘋狂三色!!! 一睇會去黃色最靚!!! 粉紅又咁招~ 最後被魔鬼搶先一步幫我決定呢~

(銅 So)














背心款碎花連身褲一向都唔 like~ 因上洗手間太麻煩喇~ 反而呢個 pattern 嘅半截件考慮緊燈色呢~




(銅 So)



(銅 So)


(尖 So)





















長身吊帶連身比以上兩款比下去 lu~ 但個花好清~ 感覺好 soft 架~








同款仲有 lace 膊上身衫

(銅 So)



(銅 So)



(尖 So)









厚身嘅冷織 lace 膊上身衫都有返~ 但開始有暖意~ 可以唔使考慮 lu~












長袖線織露肩上身衫都好燒呀~ 雖然唔係大膽設計~ 但淨色好好襯呢~

(銅 So)


(尖 So)












detail:





假兩件恤衫領長袖 lace 上身衫都好靚~ 但白色太清 lu~ 不防試吓琛粉同黃色~










淨色百搭短袖襯衫都係百搭之選~ 但 size 偏細... 加上上年有件類似~ 呢件 pass~ 但都會好怏品切呢~









另一件百搭上身衫個把超滑超舒服~ 膊頭 lace 同一條半截係一樣架~ 襯返一套就好 match 喇~

(銅 So)


(尖 So)



白色同粉紅色都好靚呢~









同款半截雖然係一套~ 但橫間會唔會顯肥呢~ 深藍半截真係最先呢~

(銅 So)


(尖 So)












detail:



Lace 半截都係亮點!!! 白色勁靚!!! 好想要呀!!! 好 sweet girly feel~ 唔知下星期仲有冇呢~ 心動心動心動!!! 



(銅 So)


(尖 So)









修身半截都有出~ 有啲似 Jugeeta 姐姐牌~ 我覺得太成熟喇~ 同其他款比真係冇唔比!

(銅 So)


(尖 So)







detail:



長褲就有太陽光款~ 同款未返嘅有連身裙~ 第埋一齊考慮都 ok~ 










detail:



仲有條 (暫時) 銅 So 獨家燈籠褲!!! 公仔著 (襯) 得好靚呀!!! 但我覺得粉紅色靚啲可愛啲~ 可惜我麻麻地燈籠褲呢~









外套都靚!!! 淨色 lace 襯乜都得!!! 白色都係想要嘅item 之一!!! 哈哈~ 一下子心頭好太多添~ 




衫就告一段落~ 到萬眾期待嘅 accessories!!!!!! 首先係 Catalogue 封面玲瑞戴緊嗰條玫瑰花閃石頭帶~ Catalogue 係白色~ 我就鐘意粉紅多啲~ 但藍色就... 白然嘅玫瑰花係唔會有藍色架~ 所以一啲都冇考慮過藍色呢~

Liz Lisa 2013 Spring Collection It's Happy Girl Catalogue~





(銅 So)


(尖 So)





頭箍就有碎花大蝴蝶結!!! 白色又係首選!!! 之後係藍色~ 夠特別!!! 睇中吊一個頭箍款~ 呢個可以唔使買 lu~

(銅 So)


(尖 So)










髮圈都係一向鐘意嘅 item 之一~ 仲係夏天嘅恩物!!!

(銅 So)


經典款髮圈同紗髮圈 (上圖左) 相對比下去... 雖然係~ 但仲考慮緊藍色~ 襯返我之前買咗嘅藍色 Melody 第三代 OP~ 其他色都係大熱色啊~  

(尖 So)





紗髮圈一眼望就鎖定要粉紅喇~ 另一隻係綠色~ 但睇落似灰多過似綠色... 紗中仲有多 cutting 嘅珠~ 上頭應該好靚架!!! 









太陽花啪夾粉紅色比美白色~ 都好快會品切~ 因為係入夏嘅主花~ 但啪夾我小用~ "隔" 硬買又唔用其他想要嘅 fans 就會冇~ 加上 Just in One 有 90% 似嘅 item (只係冇閃石 ), 價錢件差一大截!!! 買啲幻彩閃石返屋企自己貼上去就 100% 似喇~





閃石蝴蝶結髮夾好閃好 grand~ 但蝴蝶結中間見到夾身新放棄 lu~



牙仔夾今次推出春夏大熱顏色~ 蝦肉色, 湖水綠同粉黃色~ 兩個組合都好吸引~ 唔知你啱唔啱呢~




同款仲有出長頸鍊~ 襯返一套都唔會太浮誇~ 唔錯架~ 不過呢兩個 design 都可以自己試吓做架~






十字架頸鏈年年都出~ 今次加咗花仔~ 襯返今年悠閒系列唔錯架~




detail:



大圈小民族十字架頸鍊就比上一條更吸引喇~ 襯上銅 So 公仔嘅背心款碎花連身褲好靚呢~ 






短頸鍊就有兔仔系列~ 糾結緊白定粉紅好呢~












同款仲有耳環!!! 考慮完頸鍊要嘅顏色再決定!!! 之後就色佢地返屋企!!!  (官圖錯對咗粉紅兔仔耳同粉紅雪糕呢~)


(銅 So)



(尖 So)


耳環仲有蝴蝶結通花立體心形閃石款~ 吊係好 grand~ 蝴蝶結都係立體架~



detail:



(銅 So)


同款仲有戎指~ 鐘唔鐘意因人而異呢~ 我就怕吊款式指... 粗心大意嘅我一定好快整爛佢架~ 





除咗飾物仲有三個鞋款~ 第一款係碎花~ 我覺得藍色最靚呢~



Keiko 都係著藍色架!!! 但我睇中另一對 lace 船爭~ 今次啲有返架~












detail:



就係呢對喇!! Lace 船爭好特別!!! 旁邊蝴蝶結仲可以拆開夾去另一度架!!! 白色定紅色好呢~ 我諗應該會揀紅色~ 今季已經買咗對白色喇~ 但又心思思白色~  哈哈~ 好花心添~ 女人就係好難滿足呢~ 再考慮吓先~









detail:



第三款鞋款都唔錯~ 但我唔會揀~ 原因係膠帶一到夏天會粘住隻腳, 焗住可能會紅... 除非係紅色唔會太覺外其色色都會現~ 所以就算呢對有好特別嘅黃色都蟯唔到要求高嘅我 lu~







detail:



袋方面就要睇 Liz Lisa 春季第八回!!! 返咗好多新貨!後補袋篇~ (Part 2) (這篇 blog 真的太長了...)

To be Continued......

沒有留言:

張貼留言