關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年6月3日 星期一

17/05/2013 至 26/05/2013 Sogo Thankful 之 Liz Lisa 戰利品~

好喇好喇~ Sogo Thankful 上星期已經完結~ 今次有超意外嘅驚喜呢~ 

首先係結以層層 ruffle 高腰半截裙褲~ 睇中白色!!! 後來兩件八折, 其他款式都吸引呢~  但我好想要大果凍袋!!! 最後就揀埋橙色夾數!!! 最重要係有條特價小透視紗裙睇中~ 今次夾數換大果凍袋可以色埋特價貨!!! 本來都已經日本代購咗, 但換唔到果凍袋~ 所以話我為咗個果凍袋去買野我認架!!!  今個夏天就係要用果凍袋!!!!!!


Details:

  

  
















太陽花半截都係睇中之–~ 起初淨係諗白色~ 但後來試埋粉紅色都好靚~ 藍色就太深色喇~ 糾結咗好耐最後都係要埋!!!  Catalogue 出過嘅關係, 所以粉紅色都好搶手呢~  最重要係可以返工著!!! 超好呢!!!



Details:

  

  

 















正價貨就係咁多~ 睇中嘅特價小透視紗裙原本諗住出去揾人整, 但要夾數冇計啦~ 原本要粉紅色~ 但試過身發現 lace 唔太出~ 又見台灣 blog 併網 top 藍色靚遇粉紅色~ 自己又好鐘意咁襯~ 所以最後揀藍色~ 但依然麻麻地袖嘅藍邊~ 反正唔會點單著, 所以都 ok~ 





減價貨入面揾到條 $19* 嘅粉紅色 lace 打底褲!!! 原價 $41* 減至$19* !!! 打底又成日著, 跌成咁唔買對唔住自己姐~



打底就比我揾到一件 $10* 嘅童裝打底~ 超可愛呀!!! 點解大人冇呢個款架!!! 點解買童裝打底!? 好簡單嘅送禮就可以了~  


Details:

  













今次減價仲有上年嘅鞋款~ 有超多呢!!! 雖然只係 $39* 一對~  但只係睇中呢款!!! 起初覺得太多花唔敢試... 最後試完就想三色入!!! 上年三對嘅價錢只係買到一對架咋!!! 不過以襯衫為因標, 最後放棄粉紅色~ 



飯盒一路以黎都想要一個~ 水樽原本都想要~ 但有太多 Sta***cks 嘅 tumbler 喇~ 玫瑰花樣嘅飯盒出面真係好小有呢~ 



最後揀數就成功換到大果凍袋!!! 黃色好特別呀!!!



雖然只係夠數換一個大果凍袋~ 點解會有兩個 



其實係有位朋友送贈~ 呢位朋友住喺冇 Liz Lisa 嘅外地, 咁啱返黎撞正 Sogo Thankful~ 買咗嘅衫當然要攞返去~ 但佢話個 gift 有一定嘅重量~ 又見我揀 (gift) 色揀得好辛苦~  最衫比埋個粉紅色果唔袋我!!! 超開心呀!!! 多謝你呀!!!!!! 






Details:









Special:

 香港嘅 gift 實在有限電子 gift 因電厭問題一定唔會有... 所以我朋友換多咗嘅飛筒就係咁遙咗比我做生日禮物~ 超開心呀!!! 多謝你呀!!!!!!  我而家成日用 ~ 超好用呢!!!























沒有留言:

張貼留言