關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年9月7日 星期六

Liz Lisa 2013 秋季第一次代購~

好開心呀今日收到第一次代購嘅 item!!! 唔知第二次代購幾時收到呢 >.< 超靚!!! 好想有同款二色... 但同自己講仲有好更靚嘅 item 等緊我架!!!


Details:

  

  









Details:

  

  

 








Details:


 


 

 










Details:

  


 

 


 










Details:

  

  

 







Details:

  

  

  







Details:


  







Details:

  

  








Details:

  

  

 







Details:

  

  








Details:

  

  






Details:

  






Details:

  







Details:





Details:

 














4 則留言:

  1. 你好呀maymay!我想問下你話代購係咩梨架?可否話給我知道呢?thank you!^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀~ 代購係揾人幫手代買~ 我今次揾人幫我喺日本買再寄 / 帶返香港架~ 希望幫到你啦~

      刪除
  2. 我也想問你用開哪家代購?或者有推介嗎?

    回覆刪除
  3. 你好~ 我表哥簡中會去曰本做野~ 買定我朋友去日本玩幫我攞返黎呢~

    回覆刪除