關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年12月18日 星期三

Liz Lisa 冬季第十回!!! 返咗小小新貨~ 包括 WEB LIMIT set up 同連身裙~ Update!!! Further Discount on all item!!!

Further Discount on all item!! 30% off on everything!!! including accerssories!!!!!!

UPDATE (19/12/2014):
Further Discount 30% off up!!!

今日返咗好多靚嘅新貨!!! Lace 蝴蝶結連身裙上身超驚喜!!! 上架冇咗特別呢~ 雖然之前都有的件八折~ 而家仲平!!! 忍唔住又敗家 lu~ 一條 lace 連身裙 $590!!! 仲要上身超驚喜!!! 平時一條半截 $6*0~ 之前留手嘅款可以入手喇!!! 呢條灰色都靚架~ 但唔係 Liz Lisa feel 呢~ 所以果斷要粉紅!!! 成日都藍~ 廢事大細超!!! (雖然今次都買咗藍色連身裙~)








連身裙仲有 WEB LIMIT!! 小白雲花 OP~ 之前有羽絨款~ 今次仲有外套呢~ 呢條又係 target 粉紅色~ 追色永遠都係特別色優先~  點知又係藍色上身靚太多了!!! 唔係刻意揀藍但係藍就係我嘅色... 好想粉紅係我嘅色呢~







小白雲花小透視外套 (WEB LIMIT) 都好吸引~ 但我花衫同花裙較多~ 呢件反而粉紅色會 lady 啲~ 可以再考慮吓呢~




格仔背心裙同結以花 OP cutting 好似~ 顏色太成熟... 我 pass 了~



WEB LIMIT 背心裙同上一款都好似~ 唔同在膊頭有可愛玫瑰花 lace 同裙擺較傘外~ 質地都比較厚呢~





大玫瑰花假兩件連身裙都係 heat item 之一~ 我較鐘意紅色花~ 但粉紅會受歡迎啲~ 因為唔係人人襯到大花~ 扮入面嗰件領位有啲 hea... 呢件又 pass lu~





大玫瑰花仲有毛毛袖外套~ 膊頭位有 ruffle 邊~ 可惜冇毛毛領... 如果有我應該又會燒了...




外套仲有淨色立體花 lace 小透膊款~ 今次個 lace 款超靚~ 但我太多淨色外套喇~ 加上我麻麻地立體花~ 呢件又 pass lu~




detail



立體花仲出咗蝴蝶結大領長袖束腰款~ 香港所有分店都未見有白色藍花呢~ 勾出嘅立體花超可愛~ 但我覺得會有更好嘅選擇~




Set up 仲有一字膊 ruffle 邊透視紗毛巾質地款~ 一字膊 ruffle 邊我 must pass~ 就算佢束腰同較長身都會顯得我橫呢~





毛巾質地 set up 半截都返咗~ design 好普通呢~ 又係 lace 靚而已~ 尖 So 未見藍色呢~






全 lace set up (Web Limit) 都係秋冬款!? Code 係 132-***-* 呢~ 粉藍好夢幻~ 白色太清~ 粉紅上身超 surprise 呢!!! 





同款半截都吸引~ 呢個 pattern prefer 半截粉紅色~ 但 lace 半截好易勾呢~





半截仲有大熱花花裙褲~ 同款 set up 上身衫上星期返咗~ 今次返埋半截!!! 數量超限定!!! 唔好錯過喇!!! 我覺得上身衫靚啲呢~ 一加上同 pattern 已有大褸~ 呢條又放棄 lu~






百搭上身衫有兔毛 x lace 領綁帶款~ 白色太好襯喇~ 好想要!!! 但啡邊我較小衫襯到呢~





WEB LIMIT 恤衫款仲有類似 14th Anniversary 內搭好似~ 只係前面係直簡呢~





最後 WEB LIMIT ruffle 邊小透視~ 硬紗 lace 同夏尾淨硬紗 lace 連身裙一樣會 "吉" 肉~ 要注意啊~





打底就有淨色小 lace 邊~ MK shop display 呢件打底襯大花外套好 surprise 呢~ 但唔 practical... 還有人淨架打底加外套呢... 扣哂扭就得~ 最好就係等新款~ 買一件點都好過買一件呢~







Special:

睇中又考慮緊嘅 item~ OP 定半截好呢~







4 則留言:

  1. 是否19/12官網有福袋更多消息?只是見日本有店21號先開售,幾時至知福袋內容,香港有什麼款同售價呢? thanks~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港會有福袋~ 款會於 1/1/2014 公開發售時展示~ 至於日本只係某一間預早預售~ 其他最新消息請密切留意~ 本人於明天開始至 1/1/2014 會離港~ 期間會 post 我預先 post 定嘅 SPECIAL!!! 請密切留意~

      刪除
  2. 你好呀 MAYMAY, 我睇左你個BLOG 好耐
    因為我都好喜歡LIZ LISA

    呢次純粹想分享一下,我既手製飾品網站
    裡面有很似JUST IN ONE/LIZ LISA和自家設計的款式飾物
    希望你有興趣去看一下

    https://m.facebook.com/Girls.Kioku

    打擾你了 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅支持~ 你既手製飾品網站我看了~ 更有創意嘅設計會更受歡迎呢~ 本人於明天開始至 1/1/2014 會離港~ 期間會 post 我預先 post 定嘅 SPECIAL!!! 請密切留意~

      刪除