關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年5月10日 星期六

titty & co. 超百搭貝殼手袋!!!!!!

今年夏季扇貝非常盛行!!! 首飾, 手袋同衣著全都係扇貝!!! 所以我好留意扇貝嘅 accessories!!! 之前喺 Liz Lisa 買左條珍珠扇貝頸鍊同耳環!!! Liz Lisa 都有出嘅扇貝籐袋~ 好特別~ 但收納用的位置太多了...  最後上網見到 titty & co. 嘅扇貝小手提包!!! 五月一號上網報咗價~ 但未買阿妹就買咗做我生日禮物!!! 超感動呀!!! 買嘅係超百搭嘅白色~ 香港返三色各二!!! 咗都比佢買到!!! 強!!!















titty & co. 襯上清雅見殼首飾



titty & co. 襯上 Liz Lisa 見殼首飾



唔知邊款啱你地呢~


2 則留言:

  1. 請問香港係咪有呢間專門店架??
    可以話比我知詳細地址嗎??
    謝謝你!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間專門店只有一間~ 在銅鑼灣崇光百貨3樓呢~ 希望幫到你啦~

      刪除