關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2010年11月1日 星期一

Majolica Majorca Ch 29 Fall in Girl

今日行過屈臣士見倒 MJ 出咗新嘅系列!!! 非常觸嘅紅色, 我以為紅色眼影先係今次嘅 star product... 原來唔係! 係再激啲嘅紅色睫毛液!!! 不過我認為呢個 theme 用黑色睫毛液會比較 Gothic 一啲~





始終覺得睫毛液一定係黑色...

Lash Gorgeous Wing Neo RD600



MJ 從來冇出過類似嘅香水'液', 因為佢比香水'結'~ 個味比較濃, 最好冬天用~

MJ Fall in Girl fragrance




指甲油唔太好 MJ...

nail RD400




最後就買咗紅色同金色嘅單色眼新同支香水'液'; 兩隻眼影色我都冇, 加上係今個系列嘅 model 用色所以就入咗喇~

眼影色:
RD422 (紅)
GD822 (金)

沒有留言:

張貼留言