關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2010年11月25日 星期四

Maquillage The 5th Anniversary



哇~咁怏就五週年喇~ 唉~ 時間過得真係快... 好似聽日先買佢一盒眼影咁...

今次呢個好華麗~ 好高貴~ 林住買架喇~ 但係真係比較貴... 所以電話都冇打去問細節...

出其地同唔知點解 D 先生竟然知道我想要!!! 好 surprise 呀!!! 事前已經好小心架啦!!! 一啲線索都冇, 只係喺雜誌見過一次, 講過一次話靚... 但係今日去到佢屋企... 哇!!! 超開心呀!!!  仲話佢喺出之前打咗電話問幾時會有, Sales 仲話佢係第一個買倒添!!!!!!

當一個人會為咗博你紅顏一笑而喺你背後做咗好多令你好蝸心嘅事, 感覺係一言難盡~ 因為我身邊好小男仕係會自己一個入beauty counter 度買化妝品比女仕做禮物!!! 所以更加比佢感動... 仲令我諗,返起未一齊之前嘅呢句...
心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

我喊咗好耐~ 因為太開心, 太感動~~~~~~




唔講咁多咁骨嘅嘢喇...... 一齊睇吓啦!

個盒其實好重, 原
以為係膠... 原來係玻璃黎架!!!

Extra Beauty Powder


打開就係咁架喇~

除咗七色碎粉之外仲有一個 illuminant compact~

Extra Beauty Compact



唔得喇... 咩都寫唔倒喇~ 去圖啦!









Special:


沒有留言:

張貼留言