關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年3月9日 星期五

Liz Lisa 春季第八回!!! 激長篇!!! 今日返咗好 heat 嘅 catalogue 新品同 accessories 添!!! 也太多了吧...

今朝收到通知返 accessories~ 諗住花花系列無望... 點知真係有返!!! 花花頭箍, 花花髮夾, 花花耳環, 花花頸繩, 花花手鐲, 全部到齊!!! 其他仲有髮圈, 髮夾, 等... 但唔好心急~ 睇咗衫先啦!!!

繼上年大熱長袖雪紡 OP, 今年出中袖款呢!!! 就算唔係結以著, 我都會揀呢款!!! 因太愛呢個大花 pattern 喇!!! 但試上身發現好顯肥... 所以最後決定唔買 OP!!! 買咗半截!!! 呢條令我破例!!! 靚好多呢~


  
 
 

半截條前短後長嘅裙!!! 藍色真係最靚!!! 粉紅我覺得太清, 白色又太普通... 試完即買!!! 好彩即買咋!!! 銅 So, 一田各色 2 條; 尖沙咀兩間都各色 1 條!!!



圖中 lace 網 top 都返咗喇!!! 有白同杏色~ 雖然今年呢條 lace 好靚~ 但因上年買咗一白一杏色嘅綱 top~ 所以唔買 lu~




 


 


 

OP 都返咗好多呢~ 瑞條呢條 OP 都返咗!!! 出奇地普通, 但又出奇地著上身超靚!!! 呢條我覺得白色最靚呢~ 同款有半截長裙~








(半截長裙)





呢套今日都返齊喇~


呢條仲有天藍色~



意外驚喜!!! 橙色最靚!!! 但太短同埋係雞翼袖... 




下圖瑞條另一條 OP 都有!!! 牛仔褸就冇...





上身衫方面都有呢~ 包括瑞希呢件短袖上身衫~






呢件仲有杏色~


Keiko 旋轉木馬呢件上身衫~ 雖然有白粉紅同藍~ 但我鐘意粉紅多過其他兩隻色... 最後都係冇買~








最後嘅上身衫係結以呢件!!! 但唔太 like 個方領...


Catalogue Keiko 條高腰燈籠褲實物靚過相!!! 有三色~ 高腰燈籠褲已有一啡一紅~ 所以放棄 lu~






呢個 pattern 好民族!!! 睇落麻麻... 但著起都幾靚~ 不過我唔太鐘意民族呢~ 仲有粉紅色~


仲有半截前短後長~ 都唔錯架~

 

仲有兩條 bottom 未有圖呢~ 圖一真係好靚!!! 唔知等唔等到 31/3 呢~



呢條真係一般喇...

除咗單件外仲有最扺又好襯嘅 Love Pasterine Set!!! $1,00* 三件!!! 一件打底, 一件 top 加一條百摺紗裙~ 啱哂 31/3 (完全買唔倒嘢嘅) fans~ (haha 應該沒有吧~) 粉紅同藍都靚架~



衫就告一段落~ 到萬眾期待嘅 accessories!!!!!!!!!!!!

有:

花花系列!!!





仲有花花頸繩, 花花手鐲~

髮圈系列

121-9751-0_main



髮夾系列



今日嘅收穫唔算豐富~ 只因花花頭箍已經到手~ 多謝有份幫我喺日本代購嘅朋友~ 今晚七點左右已知花花頭箍全線 (除裝修嘅一田) 只餘一兩個白色喺美麗華~ 花花夾都好熱賣呢~ 始終香港地比較唔歡迎白色花吧~

首先就係原先諗住買 OP 嘅同花半截前短後長裙!!! 銅 So 有兩條, 一條 '車' 得唔好... 另一條好早已經賣咗... 之後我喺尖 So 見倒嗰唯一一條個雪紡串左... 又唔可以調一田貨, 所以去咗美麗華~ 終於比我攬住佢返屋企喇!!!



Details:
  
  




三隻色試完都喺覺得藍色最靚呢~ 好想著呢條同結以見面呀~ (哈~ 可能到時又換另一套衫去呢~)



至於頭飾就買咗花夾!!! 好耐之前花花髮夾已喺官網同樂天有得訂!!! 一見圖已被十級燒傷!!!!!! 係留意 Liz Lisa 頭飾第一次被燒得咁嚴重!!!!!! 不過第一 round miss 咗冇訂到... 心諗等香港返... 點知兩星期前嘅藍色花花髮夾再入荷!!! 就算等香港返, 貨量都係好小... 但又怕佢好係似冬季女皇頭髮夾咁日本太 heat 唔返... 所以今次我都等唔切!!! 親再入荷訂咗一隻籃, 一隻粉紅同一隻白色!!! 籃色仲要係最後一隻係喺我訂定後十分鐘內品切!!! 太強喇!!! 所以呢個藍色花花髮夾已經升為神級 item 呢~

不過...........................................................

訂後兩星期日本代購通知我籃色同粉紅色都因品質問題出唔倒貨... 就算冇籃色同粉紅色, 得一隻白色我係唔會用 $38* 買一隻姐!!! 傻嘅咩... 所以把心一橫, 等香港返!!! 哈!!!!!! 真係返~ 仲要三色都有!!! 勁開心呀!!!!!!



Details:

  








今日仲同朋友咁啱夾數喚倒碎花袋~



今日所攬返屋企嘅至愛~



今年件 lace 上身衫冇買~ 攞返上年嗰件白色出黎襯都好靚喇~



Special:

Liz Lisa 廚窗 @ TST Sogo, 路經冇人影返張先~ 其實今季真係好 natural 架~ 難怪多咗非 fans 支持啦~



藍色嘅 OP 應該唔會買 lu~ 試咗好多件發現藍 OP 我唔係太 carry 倒... 所以今季變咗買多條藍 bottom~ 買埋 Keiko 條藍綠色水玉波點裙 (褲), 春季就可以收工!!!






沒有留言:

張貼留言