關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年3月22日 星期四

Liz Lisa 春季第十回!!! 今日返咗好 heat 嘅 catalogue 新品呢!!!!!!

今日過咗好多新貨呀!!! 結以呢套都有齊呢~ 上身衫條交叉帶唔喺中間, 有的怪怪咁; 條半截裙自地硬係唔夠好... 所以放棄 lu~













好多人睇啱嘅瑞希簡條 OP 都有喇!!! 但我著會唔好睇~ 仲有隻杏色呢~ 不過始終相靚啲, 實物冇咁靚...






外套仔都係新返架~ 有三色~




Nozomi 呢套都返齊 lu~ 上身衫其實幾靚架!!! 褲就真係各花入各眼喇~ 不過呢套唔啱我~









呢件上身衫後面塊布係分開架!!! 要自己打底架!!! 太性感了吧~




Nozomi catalogue 入面仲有呢條 BB 褲~ 有兩隻色~






褸梯呢條 OP 真係顯肥呢...





橫間都有!!! 上身衫有返~ 仲有外套款呢~





外套





又係橫間~ 呢套係包埋件外套~ $6*0 兩件超扺!!!!!!





又一需放棄嘅高腰褲...



Keiko 方面就只得呢套!!! 今季興湖水籃, 一直都好想有一條同色系嘅裙褲, 裙就買咗大花前短後長, 早前 catalogue 一出呢幅圖就已經 kill 咗我喇!!!!!! 雖然係薄荷綠, 唔係湖水籃色~ 但都總算完咗個心願吧~ 呢條 bottom 有三色~ 薄荷綠, 粉紅同橙!!!








外套都有返呀!!!







Keiko 呢款上身衫都有喇~ OP 就未見~ 但應該都會好快返呢~


呢條 bottom 呢 (有三色)~ 唔錯架~ 但未有圖...



其實未有圖嘅仲有一件格仔上身衫, 袋同帽呢...

今期返嘅新貨入面最想要 Keiko mint green 嗰套!!! 雖然有啲普通~ 但簡單就是美~ 希望下星期仲買倒佢啦 (買滿 $1,500 可同結以影相呢)~ 超~期待呀!!!

沒有留言:

張貼留言