關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年4月1日 星期日

31/3 結以 x Liz Lisa + 銅鑼灣 Sogo Fashion Show~

31/3 終於到喇!!! 兩點半到銅 So 揾朋友一齊上 21/F fashion show~ 但又未見佢... 所以上 3/F Liz Lisa 睇吓呢套限定 set!!! 哇~ 條 OP 比想像中靚好多呀!!! 件外套又超想要!!! 因上年夏季嗰件外套冇買, 後期好後悔... 今次諗住單買件外套點知佢有出 set!!! 抵好多呢~ 顏色當然係揀白色啦~ 夠易襯, 所以決定買!!! OP 橙色好特別, 但著上身杏色格仔比橙色明顯; 藍同白都好靚呢 (廢話!?) ~ 結以今日著白色~ 但我太多白色 OP 喇... 所以最後問在場嘅 Sales, 大多數揀藍~ 所以買咗藍色!!! 今季藍色上身衫, bottom 同 OP 終於各有一件喇!!!



外套:


Details:

  
  







OP:



Details:
  
  







買完套衫之後就會合我朋友包 lift 上 21/F~ 我只係攞咗細機去咋~


原來結以簽名喺左手邊呢~ (件衫... 有啲奇怪添...)


同行嘅朋友~ 



Take 2~ 


一開場 MC 就介紹結以喇!!! 細機真係 zoom 唔遠呢...








結以同 Liz Lisa 行天橋!!! 但細機就喺呢一刻 focus 唔倒!!! 影得唔清...


Fashion Show 仲有其他曰牌嘅 catwalk 添~



場刊入面仲有 coupon 送呀!!!


除咗場刊仲有一袋 gift!!!


入面有:

Dazzling $100 coupon 同 A4 file


Lovedrose & Co. 嘅化妝袋


Dith 嘅指甲拃同閃石吊飾


仲有 Nice Claup 嘅閃石髮圈!!!


上手圖都好靚呀!!!


Fashion Show 贈品一覽~ 真係幾多架!!!


睇完 fashion show 落咗樓下同結以影相同簽名!!! 海報都係送架!!!



見倒結以超緊張!!! Pose 完全係奇怪... 希望你下年再黎啦!!!!!!


手機影嘅呢個 Pose 好過上面嗰張小小啦...





結以辛苦你喇~



結以走咗之後個場仲未拆~ 唔好咁浪費啦!!! 影多幾張至走!!! 仲同朋友影相添!!! 







當然互相幫對方影相啦!!!!!!



用另一個 mode 影都 ok wor~ 好有氣氛呢~ 


影完相去咗 4/F U** 食 tea~ 仲換咗套新衫呢~ 好彩頭箍顏色都襯倒呢~ 


喺我唔知嘅情況下...



哈哈~ 偷拍發現!!!!!! 


離開 Liz Lisa 同行埋 3/F 青春少女服後就落樓下 2/F 睇女仕服裝~ 發現有間 A. Rose 啲衫都好靚呢~ 可惜香港得銅鑼灣 Sogo 一間...



試咗一條 OP~ 出糧後仲有就買啦!!!

今日嘅所有贈品都好呢引同好有記念價值~



Special:

上星期日行尖沙咀海港城 LCX 見倒你呀!!! 我地真係有緣呢~ 之後同屋企人行街經過 Mukai~ 見到好多靚頭飾!!! 雖然係啪夾, 但個 lace 好靚~ 媽咪忍唔住買咗比我!!! 好開心呀!!! 仲要兩 set 加一隻!!! 雖然成堆放埋一齊, 不過最出眾嘅係花花 lace~



一 set 兩隻粉紅色~ $19*


一 set 兩隻藍綠色~ $19*, 呢個款有三色~ Sales 話一間 shop 返一!!! 買完至知~ 最鐘意呢個款!!! 個人原本唔太鐘意拍夾, 但媽咪買比我我一定會戴嘅!!!!!!


最後呢隻係綠色~ 媽咪話襯返今季嘅主題~


合照!!!


Liz Lisa 春季可以真真正正收工 lu!!! 夏季 catalogue 只係睇中呢兩套, 因結以張海報更令我想擁有呢套衫呢~ 但都要試上身啱身至得!!!

 

沒有留言:

張貼留言