關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年4月4日 星期三

Liz Lisa 春季第十二回!!! 有春季嘅 catalogue 新品!!! 仲有超~~~~~~多 accessories!!!

復活節快樂~ 今日係公眾假期, 所以今日休息~ 點知尋日發現新貨己返!!! 仲返咗超多 accessories!!!!!! 我睇中嘅髮圈返咗喇!!! 仲有花花啪夾!!! 得知返 accessories 就打電話比朋友幫手  好彩朋友喺附近~ 如果唔係真係冇望 lu~ 尋日冇去, 今日休息, 所以出咗尖沙咀呢~ 除咗 accessories 外仲有其他衫添~ 但 Liz Lisa 今日起全線買滿 $2,000 送電動睫毛棒!!! 雖然係有 gift 送~ 但頭飾唔等得~ 所以都冇後悔~ Gift 值唔值得換真係因人而異呢~

唉!!! 諗住春季可以真真正正收工... 點知返春季 accessories... 都係再睇定啲先... 

春季 catalogue 結以條 bottom 返咗喇~ 藍色實物有啲奇怪... 白色最靚~


瑞希條 OP 下半截係紗質地~ 有白粉紅同橙三色~ 瑞希嗰條係橙色~






除 catalogue 新品外仲有上身衫同 bottom 呢~ 但未有官圖... 未能盡錄...






今期返嘅新貨莫過於主菜嘅 accessories 啦!!! 有髮圈, 髮夾同頭箍; 耳環同頸鍊; 花花同熊仔電話繩; 腰鍊同袋~ 

髮圈篇:

睇中好耐嘅閃石波浪邊髮圈同花花啪夾都有!!! 好彩有朋友幫手咋~ 


 

碎花髮圈都心思思 




個人覺得波點同 lace 撞埋一齊太 over 了~ 



髮夾篇:

店限中之店限 OP 款髮夾 (OP 夾)!!! 必入!!! 白同粉紅好靚架!!! 白色可以襯返我條 OP 呢~ 



花花啪夾真係不能抗拒!!! 




啪夾仲有格仔款呢~ 但太大個 lu~ 要夾左邊!!! 如果夾左邊 LL 牌會反轉呢~


 


繡花 (字) 加 lace~ 唔知呢個又燒唔燒倒你呢~



心形閃石夾仲有粉紅色~ 但個人認為白色靚的~


細夾都好精緻呢~ 但好似 a*s 同 M**i 款...






Lace 髮夾好 grand~ 但唔太襯我...


 



鱷魚夾有閃粉了點...




頭箍篇:

一見官圖覺得好清雅, 實物更加攝人!!! 返工族至愛款式~ 又夠易襯衫~ 所以都忍唔倒手呀~ 



太萌喇~ 萌過頭...

  



呢個大蝴蝶結都好靚~ 綠色最 sharp~ 但我戴嘅機會小... 所以放棄~

  



頸鍊同耳環篇:

(同款耳環好似係店限品呢~)

 


電話繩篇:
粉紅色花花電話繩最靚~ 白色好易 dirty... 又太大個...

 

熊仔都唔錯~ 天氣開始暖仲毛毛... 太熱喇~

 


腰鍊又一 common 款~ 加上冇 LL 牌仲易 copy!!! 唔太值... 得閒試吓 copy 先~ 

 



最後就係袋~ 只見下圖呢款~ 有大有細~ 膠面加布袋 (在內) 好度假 feel 呢~


尋日朋友幫我買嘅 item 有髮圈, 花花啪夾同 OP 夾!!! 今日去尖 So 返工族頭箍冇實物 只好 check 貨... 美麗華仲有!!! 所以去咗美麗華~ 一見實物已被其懾人威力吸住!!! 

諗住喺 counter 放血, 排我前面嘅客人差 $4** 可以換 gift~ 我又唔買夠 $2000, 所以同嗰位客人夾單~ Gift 臨她~ 幫倒人可樂而不為呢~ 因我已有太多眼睫捲曲器呢~



Details:
  







Details:

  












Details:

  





Special:

沒有留言:

張貼留言