關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年1月2日 星期三

今日購入嘅 Liz Lisa 2013 福袋 + 日本手提回港嘅長靴~

今日係一月一號公眾假期~ 又係一年嘅第一日!!! 第一篇當然係 Liz Lisa 一年一度嘅福袋啦!!! 上年去銅 So 太遠喇~ 今年轉戰尖 So!!! 原來今年福袋同福喼都好小呀!!! 尖 So 福喼得十個!!! 但日本就有好多... 喺日本返黎嘅媽咪仲幫我攞埋 Liz Lisa 2013 福袋 pamphlet!!! 香港冇返架~ 



Details:





另外仲有張日本 Gals 著住福袋衫影嘅 poster 添~ 

媽咪今日夜晚從日本返香港~ 仲帶咗好多手信比我!!! 超開心呀!!! 所以今年福袋只係細花袋冇買~ 啲衫同官網係有唔同架!!! 而家要開始 Liz Lisa 2013 福袋內容大解構!!!

請回故: Liz Lisa 2013 福袋內容大解構!!!


 首先當然係福喼啦!!! 一見官網出圖就必買喇!!! 


拉手同普通喼都有兩個高度調較~ 鋼水都好靚架!!! 
 

橫放都好靚~ 如果有白色都想要埋架!!!


入面有復古花花 pattern~ 好 detail~ 


仲有密碼鎖~ 可以自己 set 密碼添~


福喼內容一覽~ 總共有十件 item~


福喼 special 嘅手拎袋好似臥室用品嘅 item 呢~ 唔捨得用呀~ 


大褸係 A 字 cutting~ 肥啲都著得~ 我覺得呢件唔錯~ 


花花連身裙係成個福喼嘅亮點!!! 可惜有啲緊... 有冇人收留佢呀~ 今呢會再出一篇出讓福喼同福袋內 item~ 請密切留意喇~ 


半截都好好襯~ 質地當然冇平時單品咁靚啦~ 


Lace 半截 ok!!! 質地似平時單品!!! 但我最多係半截... 太多喇... 所以又係出讓 item 之一呢~


打底我太多喇~ 又一出讓 item!!! 


薄紗小透視 lace 恤衫~ 返工超正!!! 黄色好 fresh 呀!!!


公仔 tee 好闊~ 加上背面係雪紡!!! 正啱我夏天時著~ 好鐘意呀!!! 



白色淨色冷織外套啱哂冬天!!! 唔太窄, 又唔太大件~ 勝在襯乜都得!!! 


又一冷織款~ 款式好似普通單品~ 唔錯~


福喼上身圖 1:



福喼上身圖 2:


福喼上身圖 3:


福喼上身圖 4:



除咗福喼外仲有大花袋!!! 


隨大花袋附送嘅毛毛化妝袋都出讓!!! 兩邊都有個蝴蝶結~ 好可愛架~ 


大花袋真係超大個!!! 去短期旅行最啱!!! 反而細花袋就會常用好多~ 但細花袋內容唔太吸引我呢~


花花連身裙好想改做半截 ~ 但唔知有冇熱心人對佢心心眼呢~ 



格仔半截質地同款式可以話同普通單品無異!!!  簡直一試愛上!!! 


全透視袖好性感呀!!!  又好襯~ 不過質地就薄啲~ 粗箸都冇問題架!!!


超~ 收腰蕉糖色大褸都好大驚喜!!! 質地同 11月 Sogo Thankful 大褸質地一樣~ 只係袖口, 領口同褸腳冇咁多 lace 之外, 其他一樣架!!! 等我得閒後天加工先~ 



花花大福袋上身圖 1:



花花大福袋上身圖 2:


大袋仲有白色蝴蝶結系列~ 


隨大白袋附送嘅毛毛蝴蝶結化妝袋都要出讓!!! 這個留不得~  因袋太多了~ 請密切留意 "出讓" post 喇~ 



淨白色蝴蝶結大袋都以單品出讓!!! 希望有人收留佢啦~ 


白色棉質外套 cutting 好似條裙咁~ 面頭仲有層紗~ 好靚!!! 


冷織上身衫都好軟棉棉~ 好舒服~ 小小前短後長設計~ 襯裙褲仔好好睇架~ 


光身質地高腰裙褲都靚~ 又係半截太多要出讓 lu~


花花長上身衫係重點之一~ pattern 正正係我最鐘意嘅 pattern!!! 雖然呢個 pattern 成日重覆~ 但我真係對呢個 pattern 情有獨鍾呢~ 


淨白色蝴蝶結大袋上身圖 1:



淨白色蝴蝶結大袋上身圖 2:


淨白色蝴蝶結細袋係今次必買之選!!! 本想要官圖嘅 Lace OP set~ 可惜有啲款架限日本... 早知跟媽咪去日本買啦~  仲要平好多添呀!!! 不過日本就冇得睇入面有乜~ Hm... 各有各好啦~ 


上年白色細袋質啦比較 "膠", 今年呢個軟身啲~ 仲要隨袋附送一條長帶~ 呢個不買不可!!! 

上年白色細袋: 今日購入嘅 Liz Lisa 2012 福袋 + 兩件冬季衫!!!


打底一向都唔捨得單買... 而家多一件打底著喇~ 超開心!!! 好小打底啱我心水架~ 



淨白色針織外套又係好好襯嘅單品~ 前面仲有兩個袋仔添~ 


水玉波點連身裙好靚呀!!! 可惜個領車 "咩" 咗... 等我改吓佢再 post!!!


淨白色蝴蝶結細袋上身圖:



* 出讓篇會盡快 post~ 希望星期五前 post~ 請密切留意!!! 

* 長 boot 係上年夢展望訂購的~

今日 Liz Lisa 返咗好多頭飾!!! 又一大敗!!! + 夢展望代購 order 咗嘅 item 到手!!!


Special:

媽咪今日夜晚從日本返香港咁咗攞 Liz Lisa 2013 福袋 pamphlet 之外仲買咗手信比我呀!!!!!! 日本 Liz Lisa 做緊減價~ 一件指定上身衫加一對鞋款只售 HKD 72*!!!!!! 點解香港冇呢個優惠架!!!

購物袋係馬戲團主題~ 買一件上身衫比咗一個細袋~ 媽咪仲問 sales 姐姐攞多個大嘅比我!!!!!! 超開心呀!!! 



就係呢件!!! 背後有啲性感呢~ 香港上星期至返;  香港要正價而日本做減價, 所以日本買期間衫 x 鞋 promotion 感覺好扺!!!

Liz Lisa 冬季第八回!!! 今次返得好小新貨咋~ 仲有其他毛毛飾物!!!


Details:

  
  






鞋款當然想揀毛毛船爭長 boot 啦~ 但全日本應該品切哂... 但見有類似就揀咗呢對比我喇!!! 睇日本 blog 相就一般... 但實物靚到嚇親!!! 鞋頭同個鞋爭都係淺粉紅色架!!! 重點係唔好睇佢好高~ 著上腳舒服過著波鞋!!! 同完全唔覺得係咁高!!! 呢對超推!!!





Details:
  
 

 



Detail:



媽咪仲留返個紙袋比我!!! 仲要冇摺!!! 咁錫我我點可以唔要呢!!!  Mummy I Love You!!!!!! 

沒有留言:

張貼留言