關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年1月4日 星期五

Liz Lisa 冬季第九回!!! 今次返咗好多新貨呀!!! 仲有日本代購結以嘅 Venus Eyes Contact!!!

今日 Liz Lisa 返咗好多新貨呀!!! 雖然外套已返咗好多款, 之前仲有減價~ 但今次返嘅呢兩件都靚架~ 首先係短身款~ 冇咁收腰~ 但好 kawaii~ 







另一款係大褸~ 心思思粉紅色~ 蕉糖色已有兩件福喼福袋褸~ 唔知粉紅會唔會始快品切呢~





上身衫就有日本出咗好耐好耐嘅針織線衫!!! 遲咗好多至返~ 日本太 heat!? 定係日本賣唔哂呢~





長上身衫一向都好受歡迎~ 加上係貓咪圖案~ 呢件又係大熱喇~ 





另一件長上身衫有兩個毛毛球~ 可愛度 UP!!! 可惜織得唔夠密呢~ 粉紅最靚呢~








冷織 x lace 都好受歡迎~ 結以著嘅冷織 x lace x 蝴蝶結又會係大熱之一呢~







冷織仲有文字圖案~ 但又好似太賣牌子... 雖然設計唔錯, 但我會 pass~








文字圖案仲有呢款~ 呢件冇咗賣牌子~ 又夠百搭~ 又一考慮 item~



到半截~ 同款豹紋外套大熱賣~ 呢條豹紋裙褲相信會係一樣咁大賣!!!




格仔都係唔小得嘅款式之一~ 一次過推出兩款格仔~ 一定存啱你嘅~ 呢款細格好校園風架~







同款有連身背心裙~ cutting 幾好架~ 但對我黎講好似 plain 咗小小 lu~










另外大格半截裙就燒燒地~ 粉紅唔錯~ 其後係啡色~










半截就好靚~ 相反連身裙就有啲敗筆~ 勝在夠特別~ 但唔啱我 lu~











花花 pattern 都係 Liz Lisa 唔可以冇嘅 pattern!!! 絨質地啱哂而家嘅天氣~ 藍色最清~ 唔知啱唔啱你呢~





同款上身衫都靚!!! 又係藍色最清~ 心思思添~  





連身裙件有咗冷織 x 絲帶款~ 我唔太鐘意個袖呢~







Lace 連身裙都係今期蕉點之一~ 腰間波浪邊今我失去一次購買嘅機會...










紗 x 蝴蝶結加心形 cutting 連身裙都 ok~ 但唔鐘意紗上橫間 pattern 呢~






Lace 蝴蝶結連身裙好靚~ 但個領好似大咗小小呢~










最後到花花 x lace 連身裙!!! 見圖已對粉紅一見鍾情!!! 何知睇到實物藍色靚好多!!! 又係試完即買!!!!!! 





Details:
  
 

  






試身圖~ 






原來 Liz Lisa 一月一號已經轉咗 video 呢~ 
















Special:

之前見結以用嘅 Venus Eyes con 好靚好鐘意~ 上星期比我見到日本網 007 contact 有得賣!!! 之後無耐就代購咗 lu~ 本 magazine 入面都有好多其他款架~



就係呢對喇!!!!!! 



左眼一盒, 右眼一盒~ 每盒 20枚~




買嘅係自然啡~ 真係



Details:

左眼 -3.25; 右眼 -4.25~








沒有留言:

張貼留言