關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年8月20日 星期二

Liz Lisa 2011 至今 (2013 入秋) 嘅衣櫃~ 令著唔到變著到 同 舊款鬆領加工篇~

睇完 comment 未瞓得... 無無聊聊去咗媽咪, 我同妹妹三個人 share 嘅 Liz Lisa 衣櫃呢~ 

衣櫃真的爆了!!! Post 出黎提醒自己不要再買了!!!  大至上如下圖~ 因為 係share~ 三個人份所以好震撼!!! 當然我比較多一啲啦~  我相信 Liz Lisa fans 見到呢個衣櫃都會好 LIKE!!! 



秋冬加小小半截大多是自己的 2011 秋季 Royal Lady~  衣櫃發有啲要加工至可以再著嘅衫~ 


加工 1: 2013 夏季恤衫~
我發現我大多買嘅上身衫都偏成熟, 最愛恤衫款!!! 平時同返工都著得~ 未買之前試穿過胸位好易走光!!!  所以自行加工!!!





第二, 三同第四粒扭扣中間要縫埋~ 試過扣咗都可以除就縫埋 lu~  

1. 首先用大頭針定位~



2. 以上下上下縫埋~ *註: 縫布的一層, 確保正面冇縫





3. 完成!!!



加工 2: 2011 Christmas set 2 冷織上身衫

之後唔想浪費任何一件衫, 2011 Christmas set 2 冷織上身衫係呢兩年嘅冬季恩物!!! 所以就算係舊款鬆領, 整緊個領就得啦!!!







方法好簡單~ 買一卷幼橡根就可以解決問題喇~ 



冷織就用一字髮夾~ 用針嘅話串過條冷就唔得喇...



1. 幼橡根同一字髮夾如下圖綁好~



2. 用夾身夾住條幼橡根作固定~ *註: 一字髮夾係用綁位入, 兩個腳入都係會串過條冷架









3. 串過個領一圈同將一字髮夾串出



4. 用糼橡根拉到領位正確就可以打結收好尾線





5. 完成!!! 有如新嘅一樣呢~ 









加工 3: 2011 秋季線上身衫

至於 2011 秋季線上身衫都有同類問題... 經典款一件就夠 lu~







線衫就可要用針!!! 線衫線位太幼, 用針先可以串過呢~

1. 首先幼橡根同針綁好



2. 用 "挑" 嘅方式圍住領位一圈



3. 同冷織一樣將針串出
4. 用糼橡根拉到領位正確就可以打結收好尾線



5. 完成!!! 同冷織一樣, 有如新嘅一樣!!! 






慘喇... 我地仲親日圓平代購咗啲秋季... 今個秋冬真係希望唔使咁瘋狂!!!  但願如此吧~ 







沒有留言:

張貼留言