關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年4月2日 星期三

Liz Lisa 春季第十一回!!! 返咗好靚嘅 Accessories~ 結以星座圖案連身裙都返咗喇!!!!!! 2014.04.05 Risato Minami Chiharu Co-ordinate!!!

結以星座圖案連衣裙返咗喇!!!  試都冇試就二色入!!!!!! 每間 shop 一色一條!!! CRAZY!!! 再三 check 過都巳品切呢~ 仲買咗 accessories!!! 睇完其他新貨就離開 lu~ 但竟然有人截住我想用 $2*** 買一條結以星座圖案連衣裙!!! 當時我好想唔放~ 但 $995 九折後 $895.5 升價至 $2***!!! 就當我賣, 另一條就回本有多!!! 最後我決定放咗條唔講唔知係 Liz Lisa 嘅深藍色~ 實物圖都影唔切呢~ 之前代購咗幾條星座圖案連衣裙都巳轉手~ 呢條自己 keep 咗條紫色 heat color!!! 已經足夠了~




新貨咗結以星座圖案連衣裙外當然仲有其他啦~ 但都巳被結以星座圖案連衣裙嘅風采遮蓋~ 呢條假兩件連衣裙同春季頭出過嘅厚質地長袖嗰條有九成似, 質地薄咗, 啱哂黎緊嘅夏天~








上身衫有恤衫短紗袖 lace 款~ 百搭淨色超好襯~ 心動過, 可惜太短身 lu...




短身上身衫仲有粗針 x 透視袖款~ 淺藍色超覩!!! 瘦會著得好睇呢~





半載就有兩款~ 兩款都係淨色~ 呢條白色襯上面藍色短身粗針 x 透視袖上身衫好覩呢~ 白色淨色半載仲有以前嘅美款呢~ 




半截粗紗水玉波點淨色款都唔錯~ 裙擺較傘~ 呢條遍長身呢~




之前返過嘅長半截 re-order 咗藍色~ 紫色依然較靚呢~




今次要考慮嘅 item 就係 Tina 示範過嘅橫簡針織外套!!! 想要粉紅色!!! 深藍色有太多類似呢~












Accessories 係今次嘅之力~ 貝殼系列襯返黎緊夏季嘅 "Peaceful French Mermaid"!!!!!!




















































Other new item from my friend:








Details:











Details:




















Details:


























Special:





其他 Liz Lisa 2014 春季 Posts:


Liz Lisa 春季第二回!!! 新年快樂!!!!!! 今日 Liz Lisa 新裝已到店舖啦!!!!!! 好多好 heat 嘅連身裙同花柄系列!!!

Liz Lisa 春季第三回!!! 今期冇新貨!!! Magical Wonderland Winter Discount!!!!!! 折扣貨品 2 件額外 9 圻!!! UPDATE: Risato Co-ordinate 08/02/2014 & 22/02/2014!!!

Liz Lisa 春季第四回!!! 海量嘅新貨!!! 有二十幾樣之多~ 好多連身裙!!! 情人節 Promotion!!! 星期六 Accessories 上架!!!!!! Risato Co-ordinate 22/02/2014 & 01/03/2014!!!

Liz Lisa 春季第五回!!! 今次返咗好小新貨~ 但都有靚款呀!!! Liz Lisa x My Melody 第四代 Product Line 出咗喇!!!

Liz Lisa 春季第六回!!! 返咗好 heat 好覩嘅新貨~ 仲有 Twinkle!!!!!! Chiharu Co-ordinate 08/03/2014!!!

Liz Lisa 春季第七回!!! 今次返咗好多新貨~ 有 Twinkle!!! HKD3,000 送限量 Rose 浴室套裝 1 set!!! JP STORES pre-view!!!!!! Kohrinbo 109 限定色!!! 結以 x Liz Lisa Collaboration pre-view!!!!!!

Liz Lisa 春季第八回!!! 今次返咗好多好 heat 好覩嘅新貨~ Liz Lisa x My Melody 藍色首次公開!!! Liz Lisa 2014 Summer Peaceful French Mermaid clips!!!!!! 2014.03.21 Minami Chiharu Co-ordinate!!!

Liz Lisa 春季第九回!!!  海量嘅新貨!!!!!! 有 Accessories 同 Twinkle!!! 2014 Hong Kong Limit OP!!! 2014.3.22 new arrival preview~ Rose 化妝箱 preview~



14 則留言:

  1. 知唔知melody幾時會反?
    同每星期邊日反新貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. Melody OP 唔知幾時會返~ 日本大熱款應該會遲啲先返~ 至於新貨返嘅時間最近好飄忽, 視乎運輸... Shop sales 都唔知幾時返貨同唔知新貨有咩~ 只可以話大多數所有新貨會喺星期五前全上架~ 希望幫到你啦~

      刪除
  2. 你好呀!想請教下你如果想係日本個liz lisa網站度買野要点先可以買到呢?因為我不懂曰文所以吾知点先可以買到,吾知可否教下我呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~ 我都唔識曰文..... 但我只係知道日本 Liz Lisa 官網買, 寄海外要經 tenso, 詳情就唔識喇... 幫唔到你太多... 抱歉......

      刪除
    2. 你哋好!請恕我多口回覆。其實網上有好多教學教你點樣喺日本網站買嘢,過程都唔算太複雜。至於唔識日文都唔係問題,你可以用google translate幫手。雖然唔係100%準確,但係知道大概意思就可以了。其實重點係一般日本網站唔會將貨品寄往海外,所以你要搵轉運公司幫手,除咗MayMay講嘅tenso外,仲有好幾間嘅。我自己就用J字頭嗰間。我唔方便喺度講太多,有興趣就上網找找吧!

      刪除
    3. 你好~ 多謝你嘅資料~ Thanks~

      刪除
    4. 多謝你呀!thank you!

      刪除
  3. hi,maymay :))
    我見你好熟悉香港LIZ LISA既返貨時間,
    每次你都掌握第一手資料,真係好厲害呢!!
    所以我想請問你,你知唔知HK係咪唔返果對'結以鞋'架啦?
    因為本身我打算上網代購,但點知一出,就比人掃哂><!
    仲有呢對,http://www.tokyokawaiilife.jp/shop/liz-lisa/%E3%83%8F%E3%83%B3%E3%83%97%E3%82%AA%E3%83%83%E3%82%AF%E3%82%B9%E3%83%95%E3%82%A9%E3%83%BC%E3%83%89/item/view/shop_product_id/19839/category_id/25
    HK係咪應該唔會番呢?? @@
    THANK YOU! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~ 我都希望可以掌握第一手資料~ 好多時我己經比以前慢或遲 update~ 結以鞋未肯定會唔會返~ 最近返咗結以外套, 後一星期就返車厘子頸鏈, 其後車厘子 set up, 今個星期返星座 OP~ 至於結以 x Liz Lisa 最後一樣就係鞋~ 咁就要睇埋黎緊呢個星期返唔返 lu~

      夏季黎緊出碎花款~ 條 link 嘅鞋好大可能唔返; 有可能返嘅都會好遲~ 所以都唔可以些肯定有冇~ 希望幫到你啦~

      刪除
    2. 感謝你咁詳細既回覆阿!!
      結以op見你話已品切,即係我買唔到lu;((( 本身想買紫色的;((( crying!

      刪除
    3. 我都係好好彩買到咋…… pattern 可以好啲, 但全線都無新…… 無得揀呢~

      刪除
    4. 係呢,maymay,我想問果個減價係咪做完啦? 因為我今日買左鞋,包包,髮飾,total 1900幾,但冇折,所以想問下你,唔該:)))

      刪除
    5. 購買指定正價貨品滿$1200元 享9折優惠期已經結束喇~ 好似做到星期日... 但唔 sure... 希望幫到你啦~

      刪除