關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年4月23日 星期三

Liz Lisa 夏季第三回!!! 今次返咗好多未見過嘅款式!!! 主力連身裙同 WEB LIMIT!!! 大量折扣貨品, 折後滿 HKD2,500 送玫瑰腕錶!!! New jp gifts!!! JP 2014.04.26 & 2014.05.03 co-ordinate!!! Up-coming item!!! LL Gals product!!!!!! Liz Lisa x Hello Kitty Collaboration item!!! UPDATE with new model image!!!

今日返咗新貨喇!!! 見到有 Liz Lisa x My Melody Mook Book 4 玲奈示範嘅水彩花連身裙~ 二話不說就試粉紅!!! 今季人人都愛藍~ 但遲啲有美人魚花柄!!! 仲有 Melody 背帶裙~ 最近又錯愛牌子飾品...  而家要比以前更 "嘴凋" 喇~


1. 現凡到 LIZ LISA 專門店,購物滿$2500元,即可獲贈 LIZ LISA 復古限量版手錶一隻


2. 現凡到 LIZ LISA 專門店,購買春季指定貨品即可享七折!!!
3. 現凡到 LIZ LISA 專門店,購買兩件正價貨品即可享9折 (包括新品)













今次主力返連身裙~ "紗上繡花" 其實 "學名" 叫 "燒花"呢~ 呢條 WEB LIMIT 燒花連身裙有米同粉紅兩地, 同上年條 lace 連身裙好似呢~ 今年呢條一字膊著有吊帶定位~ 以防被意外地整蟲嘅尷尬~





2013 Summer:



女僕款都係係典款之一!!! Cutting 同 design 繼續返炒, 返炒再返炒~ 其實呢條唔錯~ 可惜背後冇得綁蝴蝶結... 有我會考慮粉紅色~






超 plain 蝴蝶結 lace 款 x 小水玉波點連身裙絕似 emp**ium~ 假兩件又修身~ 但 Liz Lisa feel 不再也~





2012 Summer:


我絕對認為我工作後胖不小呢~ =P


Liz Lisa 嘅長裙係我永遠的愛~ 原因係其他牌子小出美花款式~ 大花超愛! 另一款 WEB LIMIT!!!好想二色!!! 但主力另一款~ 雖長裙可以等呢~ 雖然今日起折後滿 HKD2,500 送玫瑰腕錶~ 我而家呢隻陶瓷錶仲好準~ 唔使換住~








WEB LIMIT 大花雪紡長裙已成 target~ 上身衫就唔考慮 lu~ 雖然唔考慮, 但都係想試開口袖~ 束腰好 lady~ 袖口位 ruffle 係內短外長呢 (please see detail pic)~





detail:


註: 不圖有打底的... 只是太短看不見...


另一條 WEB LIMIT 長裙係細碎花~ 美! 但必需對比以前的... 對比埋呢條, 其他唔對喇... 沒買上年走秀款今年唔好錯過喇!!! 比起長裙我更鍾意背帶裙呢~







2013 Summer:



WEB LIMIT 細碎花背帶裙粉紅色絕讚!!! 硬紗好傘~ 以往淨色我覺得太 plain... 今年碎花超好!!! 上身顯瘦~ 雖然係假像~ 但証明呢係 cuting 好呢~






 


WEB LIMIT 格仔棉質背帶裙都係一定有嘅款式~ 腰間有馬革~ 裙腳有棉背 lace~ 有深藍同紅兩色~ 成條背帶裙好輕身~ 又夠薄! 啱哂夏天~ 唔知 Liz Lisa 係想吸入新客定係想轉形... Hai~ 餘下嘅夏季只會期待爆款同特別款式呢~





同款 WEB LIMIT 格仔仲有長身衫, 簡稱裙衣~ 衫腳位有波浪邊 cutting~ 深藍同紅兩色中紅色較美~ 腰間蝴蝶結同優質 lace 領算改款得黎有啲心思~ 襯埋車厘子珍珠鏈仲靚~ 可惜板形遍細~ 拉鍊拉得上~ 但呼吸好有點困難呢~





上身衫仲有緊身 "Bonjour Paris" 字樣款~ 背部係半透視 lace~ 衫腳邊位可以綁結~ 日本 shop 襯深藍牛仔半截裙, 加襯水手領字樣外套超靚!!! 呢件百塔款式你想 get 嗎?





百搭高腰 ruffle 邊連花腰帶半截都有喇~ 淨白色褲款好小出~ 但有我唔鍾意嘅 ruffle 邊... 牛仔款又有類似~ 如果呢一類褲都無, 就算二色都唔過份!!! 因為白色同牛仔短褲都係女仔衣櫃嘅 MUST HAVE!!!




公主款 lace 高腰裙褲都係 MUST HAVE!!! 有類似就不在話下了~ 近期好小見咁優質嘅淨色 x lace 嘅高腰裙褲!!! 我之前本來代購咗蝴蝶 lace 嗰條~ 最後冇要... 而家見到呢條!!! 有興趣換我之前嗰啲呢~




最後就係打底~ 膊頭位有紗蝴蝶結~ 可愛度 up!!! Lace 就小咗~ 但著入面, 只露膊頭位蝴蝶結就 ok~






打底仲有件 lace 邊背心款呢~


Up-coming new item:

































































Blue:


White:















LL Gals product:



Up-coming new accessories:





































iphone case is mermaid pattern, SHOULD BE THE SAME as Risato Co-ordinate JP 4月26日入荷新作

Photo from 小奔童鞋
















*


*


*


*



*


*


*


*


*


*photo from 小奔童鞋

GW fair gift:





<3



JP 2014.04.26 co-ordinate!!!








JP 2014.05.03 co-ordinate!!!



Liz Lisa x Hello Kitty Collaboration












Liz Lisa x My Melody info~






JP Shop Limit:




 






Update new image:




















其他 Liz Lisa 2014 夏季 Posts:

10 則留言:

  1. 請問折扣優惠會去到幾多號?

    回覆刪除
    回覆
    1. 折扣優惠隨時結束~ 詳情請瀏覽

      LIZ LISA HK facebook paga:

      https://www.facebook.com/pages/LIZ-LISA-Hong-Kong/402504446544407?ref=ts&fref=ts

      希望 LIZ LISA 會通知大家折扣優惠到幾多號啦~

      希望幫到你~

      刪除
  2. hi,maymay
    我向ig shop揾人向lizlisa官網代購,
    但我覺得係果d原單品,
    我想問下你,你平時代購果個人會唔會比張單據你架? 係點既樣架?
    個包裝又係點架?
    詳情可否email我? kate081135@yahoo.com.hk
    麻煩哂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!請唔好介意我多口回覆,也請MayMay唔好介意。
      我平時都有喺官網買衫,我可以send啲單據嘅相俾你睇,請問你有無咁嘅需要?(請放心!我唔係喺度兜生意)

      刪除
    2. janejayda: 我平時揾開表哥去開日本做野幫一幫我~ 但我知有代購收 $1*** 運費仲食水超深!!! 結以星座 OP 轉手賣 $1,500!!! 我好好彩有 (中國) 人出 $2,000 買我喺香港買嘅結以星座 OP!!! 某位代購係唔會比單!!! 佈價仲要超慢~ message 又串~ 張單激親個客要男朋出面自己唔理~ 日圓算十係合理 (而家 7.*) 但佢收十幾!!! 激親個大客之餘, 聲譽無哂架~ 唉~ 做人唔係咁做架嗎~

      匿名: (對不起... 不知你的名字...) 多謝你幫我覆 janejayda~ 最近冇 check e-mail... miss 咗... Thanks anyway~

      刪除
    3. 不用多謝。我咁啱有呢方面嘅資料,所以先多口回覆。
      講開代購,如果佢哋收十算價,我覺得都好合理。因為我平時喺官網買衫,價錢大約係香港專門店嘅八折(雖然日圓��率係七點幾,但係信用咭公司會收日元對港元嘅手續費),再加埋由日本運嚟香港嘅費用,其實都係平香港專門店一百或者幾十蚊。不過好多時官網都會做優惠,所以喺官網買始終平過香港嘅。
      仲有,我叫Zoe呀!以後留言,我都會留名,等你知道係我吖!
      Zoe

      刪除
    4. 我都知道官網會平過香港買~ 但我會揀 pattern 好啲的~ 雖然得一個 size, 但好多時都有分大同細 cutting…… 仲有花花款有時胸位有個花會好奇怪…… 我令願香港買貴, 但有得揀同唔使等呢~

      刪除
  3. 想問你知唔知日本送拖鞋個promo,香港會唔會有ar??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~ 日本送拖鞋個 promotion 我希望香港會有~ 詳情要等 Liz Lisa 公佈... 希望 Liz Lisa Hong Kong Facebook page 會第一時間公佈啦~ 希望幫到你啦~

      刪除