關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年8月16日 星期六

Liz Lisa 秋季第一回!!! 海量新貨星期五 (15/05/2014) 上架!!! 音符×花柄連身裙終於返咗喇!!! 2014 Autumn NEWS PAPER vol.1 FANCY AUTUMN MAGIC!!! Up-coming item!!!

今日同媽咪去咗永安買家居品~ 點知朋友打比我話 Liz Lisa 有秋季喇!!! 最後送完媽咪返屋企就會合朋友睇新貨~ 行到門口仲係夏季... 但原來掛哂喺最入!!! 最想要嘅音符花柄連身裙終於返咗喇!!! 紅色同藍色都靚呀!!! Risato 示範係白 lace~ Cutting 修身~ 雙吊帶加前綁蝴蝶結雖然普通, 重點係 pattern 靚!!! 試完三也都超鐘意!!! 如果粉紅色嗰條係粉紅色 lace 我就唔考慮喇~



















音符花柄仲返咗半截~ 重點係 pattern 的話, cutting 就無需太複雜~ 半截好似藍色最靚~ 雖然連身裙 grand 啲又唔使諗點襯~ 但有時半截冇連身裙咁窄時我都會買半截~ 音符花柄連身裙胸位我啱啱好~ 如果唔啱我都會買半截呢~










Model 襯嘅小透視背心 lace x ruffle x 大蝴蝶結桖衫款上身形我都有心動~ 可惜膊頭位對我黎講細, 闊啲我會著倒返工架~








大熱嘅心形 連身裙係今季開季主打之一!!! 因為 cutting 特別同未出過, 所以好多 fans 都留意呢條紅色心形 連身裙~ 我 carry 唔倒喇~ 太過 Kawaii 屋企人接受唔倒... 
















玲奈都係令季嘅王牌 model~ 示範嘅係今季主打 pattern 嘅吊帶連身裙!!! 超驚喜嘅 cutting!!! 上身超修身!!! 朋友買咗粉紅色~ 我都鐘意個 pattern~ 可惜呢條唔係好燒我~ 期待粉紅色手提袋!!!



















Chiharu 示範主打 pattern 除咗吊帶連身裙仲有 V 形高腰褲都返咗喇~ 好似係連身褲~ 連身褲藍色同粉紅色都唔錯~ 紅色就會 sharp 啲喇~

















因為係今季主打 pattern, 所以加推一款吊帶高腰半截裙~ 好成熟嘅 cutting 呢~ Carry 倒呢個 cutting 可以好有女人味, 要好有線條先 ok~ Carry 唔倒就會顯老呢~ Hm... 我都係考慮玲奈示範嘅吊帶連身裙好了~









可愛花系背帶裙圖案好靚~ Cutting 同以往嘅有啲唔同, 腰旁同腰間闊度唔同~ U 形開得較低 (好似) ~ 質地開始厚











同背帶裙同款半截裙有意粉紅色同日系啲嘅深藍色~ 最近鐘意後綁蝴蝶結款式~ 但又見倒 floor 嗰件有勾線註明好易勾... 所以可以留手其他款式或等秋季 sale (有排) 再考慮~






連身裙就有 lace 領絲絨印花蝴蝶綁帶連身裙~ 硬紗絲絨印花好傘~ 蝴蝶綁帶都係好傘~ 我覺得白啡好過白粉紅, 藍色最瘦, 但 pattern 唔明顯~ 我最怕硬紗袖會"吉"肉呢...


















同 pattern 出多個或幾個 cutting 都係服裝店習以為常嘅手法~ 我好小睇啱小身衫, 除非 cutting 同 design 啱先考慮~ 格仔一字膊上身好警喜!!! 雖然今季興紅色, 藍色格仔又較普通~ 反而白色上身好 surprise 呢~ 半截腰旁有蝴蝶結~ 要同上身分開著先睇得到~

















秋季繼續 Sailor 風!!! 又見到蝴蝶結 lace 喇!!! 大紅色上身衫超燒!!! 背心 ruffle 加上 lace 邊同波浪形水手領, 簡直係百般可愛在一身!!! 半截露上蝴蝶結 lace 邊!!! 一套著無防~ 加上質地有彈性~ 係絕對不能錯過嘅-件呢~





  
































 除咗 set up 仲有呢套英倫格背心裙 x 短袖恤衫~ 我好鐘意件短袖恤衫嘅衫領~ 有立體 lace 花同釘珠~ 除藍色嗰件嘅立體 lace 花係藍色外, 白同粉紅色都係白色立體 lace 花~ 如果衫身無點我會買黎返工著~ 呢件 pass~













無定嘅 style 一齊, 好亂... V 形背心裙小有地睇啱粉紅格~ 實物有啲厚... 而家買仲未著得~ 背後交叉算有小小心思~ 但正面睇唔講唔覺係 Liz Lisa 呢~ 呢件唔算太燒~ 所以期待爆款岀現~
















上身衫有短袖格仔圓領蝴蝶結款~ 做背帶裙內襯又得, 襯同色系都靚~ 今年秋季應該好多紅色同海軍藍色呢~







日本 sales 示範 co-ordinate 嘅半截質地有彈性~ 好似 2013 秋季圓領大透視長袖嘅半截款~ 半截背後拉鏈位就麻麻地 lu~








2013 Autumn:


碎花圖案係 Liz Lisa 最為人熟悉嘅圖案之一~ Liz Lisa 近年來路線同風格越黎越成熟, 甚至今季好似好‧亂... 其他牌子都主力紅同藍~ 星星同月亮圖案都唔小~ Liz Lisa 今季返而主力音符!? 真係要睇耐咗至知... 










Model 襯嘅有腰帶蝴蝶結 lace 半截裙夠百搭~ 重點係背後嘅大蝴蝶結~ 但著開花系嘅 fans 都未必睇得上眼~ 最近好多衫都見呢個蝴蝶結 lace 呢~












一套兩件嘅網紗束腰背心上身衫襯七分褲好韓風呢~ 白色同藍色顏色上配合得較好~ 而家仲好熱~ 冇袖衫遲小小就唔著得喇~







Model 襯嘅 lace 綁帶七分褲都係經典 cutting~ 深藍係今秋興嘅顏色~ 米色有啲似膚色~ 所以我覺得深藍會較適合~






另一條七仔褲係高腰格仔珍珠扭扣款~ 有灰啡綠三色~ 特別在背後蝴蝶結設計呢~ 襯公仔 tee 同淨色上身衫較果更佳~







令人瘋狂嘅音符圖案有出包臀高腰裙~ 心形扭扣同音符繡花圖案都好特別~ 有米色, 紅色同藍綠色~ 紅色同藍綠色繡花圖案都係白色呢~ 





蘇格蘭格仔係我最愛嘅圖案之一!!! 背後有個心形呢~ 紅色好大機會會買呢~ 呢個 cutting 唔算非常搶手 (如二三天品切), 所以等得~ Model 呢套雖然唔係以往嘅 Liz Lisa Style~ 但有啲想試呢個 style 呢~











好似 Liz Lisa x 結以 Collaboration item~ 期待~





今年好多返炒作品~ 呢件釘珠 ruffle 袖針織上身衫春夏季已經岀過~ 改咗質地同加減顏色~ 紅色特別色唔錯, 白色最好襯~ Model 上身圖 ruffle 非常入膊~ 我一定唔啱 lu~









另一件春夏季炒作~ 厚身針 / 冷織小透視玫瑰花繡花長衫也太似了吧... 長衫咁快返~ 而家又未著得~ 雖然我唔會買, 但想要都等 Thankful 期間入手~








長袖厚身針 / 冷織 ruffle 邊上身衫終於係正常長度喇!!! 前幅有絲絨蝴蝶結同絲絨絲帶作裝飾~ Ruffle 邊冷織上身衫唔係間間設計得好~ 加上最近 Liz Lisa 路線不明確~ 呢件係秋季季頭叫唔錯喇~ 但都係唔急而家買呢~






外套都有返~ 水手領 x 音符外套背後有 "Enjoy a Liv(f?)e" 繡花字樣~ 加上今年係美少女戰士 20th Anniversary~ 又係 Liz Lisa 又係美戰 fans 應該唔會 miss 咗呢件嘅~ 











除咗拉鏈外套仲有針織外套款~ 中袖外套又係似層層... 今次好似只係改咗用蝴蝶結扭扣同換 lace 外其他好似 cutting 上一樣~ 今秋加上紅同深藍色~ 白色似唔似換 lace 同換改扭嘅非正品呢~


Risato 示範嘅音符連身裙係 must buy~ 外襯嘅小透視立體花針織外套反而不感輿趣... 雖然有最愛嘅酒紅色~ 但上年嗰件長袖 lace 款更 sweet~ 講到尾淨色外套都好好襯呢~





除淨色外套仲有透視 lace x 蝴蝶結印花款~ 我最欣賞袖位印花圖案~ 蝴蝶結扭扣襯返蝴蝶結圖案呢~ 啡色係秋冬嘅顏色~ 白色都係唔得嘅顏色~ 反而有意粉紅色~ 但要睇黎緊嘅 item 襯唔襯倒呢~























Liz Lisa x Yui Collabortion














Target:









Details:














2014 Autumn NEWS PAPER vol.1 FANCY AUTUMN MAGIC

Styling by Yui Kanno












Up-coming item:



























































Others:

沒有留言:

張貼留言