關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年10月26日 星期日

我的 Liz Lisa clothes 2014 collection -- 秋季篇

2014 秋季:

7 條 OP








2 :



Accessories (2):


MK shop gift upon purchase (2):


Paper Bag (gift):




Other Previous Autumn collections:
我的 Liz Lisa clothes 2013 collection -- 秋季篇
我的 Liz Lisa clothes 2012 collection -- 秋季篇
我的 Liz Lisa clothes 2011 collection -- 秋季篇

8 則留言:

  1. 你好~~請問幾時thankful week?? 會有discount 嗎? thanks~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~ 暫時未知 Sogo Thankful 係幾時... 但今年 Thankful week 長咗 (2 weeks 左右)~ 其他細節會盡快 update~ 希望幫到你啦~

      刪除
    2. thanks~~look forward yr update^^嘻…

      刪除
    3. Sogo Thankful 應該是 14th Nov, 2014 開始~ 連續兩週~ 只知咁多呢~ 希望幫到你啦~

      刪除
  2. 星期一打去銅so liz lisa 話promotion 已經完左 >.<嗚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為所有 promotion 都係期間限定~ 今次好似個咗幾日呢~ Liz Lisa facebook 都冇講銅 So 獨家九折! 我咁啱行去睇先知咋... 希望 Sogo Thankful 會有 discount 啦~

      刪除
    2. Sogo Thankful 應該是 14th Nov, 2014 開始~ 連續兩週~ 只知咁多呢~ 希望幫到你啦~

      刪除