關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年2月10日 星期四

Liz Lisa 髮箍同花花鞋!! 好鐘意呀~

今日有時間又去咗尖 So Liz Lisa, 見倒... 結以著個對花花鞋呀!!!  真係救命!!! 又要出血喇!!! 哇! 仲見倒有髮添!!! 一入到去就包起咗一白一粉紅嘅髮lu~ 之後去試對啡色花花鞋, 其他顏色都好吸引... 又係啡色同白色之間揀一對 lu~
 
Details
   
就係咁, 呢對啡色花花鞋成為咗我第二對 Liz Lisa 嘅鞋~
 
Details
   
Plain 得黎又不失一點優雅~ 又易親衫~ 所以買哂兩隻色~
我諗我已經中咗 Liz Lisa 毒 lu~ 哈哈!!!

沒有留言:

張貼留言