關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年2月25日 星期五

玫塊花頭箍 @ 一田 Liz Lisa

今日不經意地去咗一田, 路經 Liz Lisa, 心諗無理由唔入去嘅... 咁就入咗去... 點知又出血喇...
Liz Lisa 嘅 Product 一向都好小, acessories 多數只係返一件, 入去碰碰運氣睇吓個玫塊花頭箍有無返, 一問 Sales, 哈! 原來其他分店都 hold 起哂!
我心諗, "其他分店都 hold 起哂" = 有返啦!!! 心血來潮, 就同 Sales 講我兩隻色各要一件!!! 因為係玫塊花!!!!!! 佢話白色全線得返沙田一田嘅 display, 而最靚嗰個粉紅色玫塊花頭箍喺銅鑼灣 Sogo 有新無 display, 又係最後一個!!! 兩個都係 last, 所以就喺一田買咗白色, 再麻煩 Sales 打去銅鑼灣 Sogo 幫我 hold!!! 幾誇張...
因為 hold 貨要當日買, 所以去完一田 Liz Lisa 就飛出銅鑼灣 Sogo Liz Lisa 去 "接" 個粉紅色玫塊花頭箍返屋企~ 好大工程... 但好開心~
白色
粉紅色
Details
 
呢兩個玫塊花頭箍係我喺 Liz Lisa 嘅第一二件 accessories 呢~ 超開心!!!!!!

沒有留言:

張貼留言