關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年2月20日 星期日

Liz Lisa @ 沙田一田商場

早幾日同 D 先生去過沙田一田嘅 Liz Lisa, 雖然無入去... 但係見倒公仔著住個套好 sweet 呀!!! 所以今日去咗尖So Liz Lisa 度試, 發覺都幾靚 ~>w<~, 所以又放血喇~
Details
白色
.
粉紅色
橙色
個人覺得呢個款係白色同粉紅色比較靚(比後面個蝴蝶結吸引住添~), 雖然橙色幾特別~ 哈哈! 大家咕吓我又買咗邊隻色?
咪又係白色 lor~ ^^ (又係我第一件 Liz Lisa 上身衫~)
之後就係我第一條 Liz Lisa 嘅裙褲~ 因為件衫係白色同杏色邊, 所以裙褲親杏色或者粉紅色裙褲會好睇啲!!!
  

杏色
粉紅色
駝色
最後因為我覺得我有好多白色(呢杏色都係比較白咗啲...), 公仔又係靚粉紅色, 粉紅色自己又無, 所以揀咗粉紅色~
返屋企當然唔小得著住影相啦!!!

沒有留言:

張貼留言