關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年6月13日 星期一

Liz Lisa 結以來店見面會... 錯過了...

前嗰幾個星期唔喺香港, 所以錯過咗結以嘅見面會... 不過我個 friend 好好人咁幫我攞咗結以嘅簽名 poster~ 勁開心~ 今次結以來港有條香港所嘅限定裙~ 我當然要買啦!!!

今日我問尖 So 個 sales 有冇返頂通花帽~ 佢話我 miss 咗喇... 好唔開心, 之後麻煩佢幫我 check 仲有冇~ 心諗一定冇啦~ 呢頂好 heat... 所以冇都係好平常嘅... 諗住冇架喇, 點知真係好好彩~ 沙田仲有一頂杏色!!! 我就係想要杏色~ 所以就 hold 咗沙田嗰頂, 等行完尖 So 後仲有小小時間踩入沙田一轉~

 

 







model 啲帽邊係反返落黎既, 因為有針線縫實, 我自問針線都 handle 倒, 所以我就拆左佢落黎喇~ 黎個 before and after 先:

Before:



After:
 
After 的確係靚啲!!!

其實結以香港版嗰條係想兩隻色都買架! 因我冇碎花連身裙... 不過同款? 碎花又唔係得呢個款靚, 心諗下次出個啲一定比呢個款靚去說服自己唔好買兩件~ (好似好精打細算咁~)

因為我好小睇得中粉紅色連身裙, 加上粉紅色係比較小貨... 但係白色係結以著嘅顏色, 係一定比較受歡迎...

+五+六咗好耐... 最後都係物以罕為貴, 擇咗粉紅色!!!
 

 






真係好靚呀!!!

PS. 今曰真係超級開心呀!!!

沒有留言:

張貼留言