關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年6月30日 星期四

我嘅第一件啡色上身衫同啡色連身裙~

尋晚上官網睇倒套衫 model 著得好靚!!! 條裙褲都好吸引!!! 賣點係後面個蝴蝶結!!! 同上身衫同款嘅連身裙都好靚呀!!! 唔知返咗未, 所以今日就走咗去尖 So 睇吓~
點知真係返咗!!!
白色
粉紅色
啡色
因為想揾件啡色上身衫~ 又比我見倒 model 著得親, 自己又覺得條裙褲好特別, 所以買哂兩件!!! 試過白色上身併啡色裙褲, 都好睇~ 不過因為我 Liz Lisa 冇啡色所以揀咗呢套!!!


白色
粉紅色
啡色
諗住買啡色裙褲架... 但係呢個款我覺得都係白色靚啲~ 同埋冇理由買兩條... 因為呢款只係可以親短嘅上身衫, 長嘅上身衫會掩住個靚靚蝴蝶結!!!
前面
後面
試完套衫之後, Sales 又問我試唔試條裙~ 我一見睇倒條裙就覺得好 grand!!! 尤其係啡色~ 白色同粉紅色好似上次結以黎嗰陣條香港版, 因為已經買粉紅色香港版嗰條, 所以只係考盧白色同啡色~
白色
粉紅色
啡色
我覺得兩條都靚, 但係條條裙款都會返白色, 最後都係因為今日係揾啡色, 所以就買咗啡色喇~
返到屋企就影相 lu~.


沒有留言:

張貼留言