關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年6月23日 星期四

Liz Lisa 新鞋返咗喇仲有新嘅 3-way 袋~

其實未睇之前就諗住買呢對蝴蝶結鞋架喇~ 但係我個 friend 都買咗嘅關係, 我唔想同佢撞... 事前仲知道有款多咗啲花花嘅鞋會返, 今日終於見倒喇!!! 唔係我想像中咁靚... 加上花花衫攔花花鞋... 吾... 太花喇... 所以擇咗白色舊款個對~





白色仲親倒我新買香港版嗰條裙~


好耐之前出過一個 3-way 袋, 一上架就比人買哂... 實物我見都未見過... 心諗我已經好快架啦~ 點知仲有人快過我... 今次呢款一上架就比我買咗 lu~

Details:
  







兩隻色都好靚~ 啡色比較百搭, 易親衫~

PS. 終於齊喇!!!

沒有留言:

張貼留言