關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年7月6日 星期三

Fall 2011 Tortoise Shell Collection



今日行過去又一城 (一個比較少去嘅地方...), 比我見倒 Bobbi Brown 新嘅 Tortoise Shell collection!!! 因為有時戴唔倒隱形眼鏡... 但又唔想個眼鏡遮住對bling bling 眼 (靈魂之窗)~ 呢個Tortoise Shell collection 就最夾喇~








自己本身有好多自然色系嘅眼影顏色, 所以揀咗 Bronze Tortoiseshell Eye Palette~ 不過重點唔係盒眼影...

而係呢 set 掃!!! 我自己本身係用白鳳堂~ 但係上次去日本, 便攜式化妝掃 set 冇貨... 代購又好貴... 所以一直都揾唔倒... 不過我用開白鳳堂, 係真係會有個問題... 就係其他 brands 嘅化妝掃係唔會晤得上眼... 因為白鳳堂實在太正喇!!!!!!!!!!!!!!!!!

(返黎先...) 所以一比我見倒呢 set, 入面有(左起):

Ultra Fine Eye Liner Brush
Eye Sweep Brush
Angle Eye Shadow Brush
Blush Brush

Leather case

我就比呢 set 'Tortoise Shell Mini Brush Set' 吸出血 lu~

今日之戰利品~


Special:

我本身唔係好'好' Bobbi Brown, 但係都有其他佢嘅產品~ 包括

Get Personal 四格盒 Matt color:
Eye shadow 02 Bone
Eye shadow 10 MahoganyEye shadow 35 Tan18 Dessert Pink (cheek color)

加 Eye shadow 12 Charcoal 同Shimmer Wash Eyeshadow 18 Rock

仲有佢嘅皇牌產品 Corrector (Light Peach) 同Creamy Concealer (Sand) x Sheer Finish Pressed Powder (Pale Yellow)




沒有留言:

張貼留言