關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年7月20日 星期三

Jill Stuart 2011 Summer Collection Kitten Eyes

JS 夏季化妝品出喇!!! 出嗰日我又唔喺香港... 限量版買唔到喇...... 唔緊要!!! 今次冇 10* 嘅限量版~ 所以都 ok~



一見倒個 Lasting Gel Eyeliner 就比佢吸引住~ 之前有諗過買 Bobbi Brown, 但係又怕貴... 今次真係正中我要嘅 item!!!



共五色, 一種限量~



 
除咗 Lasting Gel Eyeliner 之外, 當然唔小得專用 Eyeliner Brush 啦!!! 呢個係必買 item 呢~

話明係 Summer collection, 當然唔小得唇彩, 眼影同胭脂啦~








今次仲估佢唔到!!! 出假睫毛!!!!!!




False Lashes 嘅話我唔會收集 lu~ 開咗太多火頭... 遲早破產! 所以唔考慮 lu~



不過 01 Baby Type 真係幾靚架~


左揀右揀... 最後揀咗啡色 Lasting Gel Eyeliner 同 Eyeliner Brush~ 唔係好多姐~ 但都好彩我唔係香港, 如果唔係我真係會全部買哂呢~


沒有留言:

張貼留言