關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年7月28日 星期四

Loreal Open Eyes Pro

之前喺台灣雜誌見倒 Loreal Open Eyes Pro 03 Beige Harmony 好靚, 今日就去咗屈臣氏試色~ 哇! 四隻色一齊用勁易上手!!! 試埋個黑色~ 又 ok wor~ 所以就買咗 01 Grey Harmony 同 03 Beige Harmony~



除咗以上嗰四隻色仲有四隻色!?

原來係新色~


我見咁易 blend 開, 所以想挑戰吓 07 Turquoise, 唔掂... 越黎越覺得好用... 加上我有 discount... 所以就入咗六隻色~

係! 我都知我癲咗線......


分別係:
01 Grey Harmony
03 Beige Harmony
05 Icy Purple
06 Vivid Green
07 Turquoise
08 Smoky Brown

02 Plum Harmony 同 04 Blue Harmony 冇買因為我已經有好多粉紅同藍色 lu~ 不過我真係覺得有啲過份呢...

沒有留言:

張貼留言