關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年5月1日 星期二

Liz Lisa 夏季第三回 之 購物篇!!!!!! Keiko 條 OP 終於到手喇!!!!!! 連同其他戰利品~

因 Liz Lisa 小有地 Sogo Thankful 前有 promotion!!! 兩件正價八折!!! 三件正價者P係八折!!! 仲要新貨都有得減!!!!!!太好喇!!!!!! 今日終於有時間行吓 Liz Lisa~ 咁好嘅 promotion 點可以錯過呀~ 如果好似以往咁 Sogo Thankful $2000 減 $400 (八折) 都幾好架~ 但要買滿二千元至同而家一樣係八折~ 二千多小小都已經唔係八折!!! 加上遲啲啲衫我未必啱... 所以襯黃金週買最扺!!! 一睇 catalogue 就愛上嘅 Keiko 吊帶 OP 終於到手喇!!! 兩件正價八折, accessory $400 以上都計!!! 所以揀埋 Keiko catalogue 頂女優帽~


有三色但只係返咗兩色... 西瓜色冇返... 藍色個繡花比較明顯~ 個胸下白 lace 今我卻步... 白色最靚最易襯!!! 襯返上次買嘅西瓜紅網網上年衫更恰到好處!!!!!!



Details:

  
 






雖然頂帽返咗一段時間... 買佢又好似好唔扺... 但我覺得買條 OP 正價加 $200 買(換) 頂有花嘅帽都算可以~ 官網圖頂杏色帽係併藍花, 但香港錯併咗兩項帽... 白色藍花應該冇 lu~ 但杏色藍花铜 So 仲有呢~ 藍花未必個個鐘意~ 加上我鐘意錯併個頂杏色(粉紅花), 同 Keiko catalogue 頂一樣, 冇 show 花, 錯有錯好呢~


Details:

  
  


官圖: 杏色帽併藍花, 白色帽併粉紅花



錯併: 杏色帽併粉紅色, 白色帽併藍花 (冇買, 所以冇圖...)


Promotion 第一日同個朋友夾單八折~ 好想要呢件打底!!! 超鐘意個蝴蝶結!!! 色當然係揀偏紅嘅哂瓜紅色啦~


Details:
  





(還未到手呢~)

Special:

雖然分開兩日買~ 但始終件件都係八折~ 好扺呀!!! 本來仲睇中結以條連身褲, 可惜 size 偏細... catalogue 入面睇中而又過倒自己 QC 嘅都係得呢條~ 所以有種超想擁有佢嘅心態  終於如願以償 



今季遲吓會出一頂同上年嗰頂差唔多嘅帽 (下圖)~ 今年係併絲帶, 上年併花花~ 當然係上年頂靚好多啦~


唔知 catalogue 幾時有呢~

沒有留言:

張貼留言