關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年5月3日 星期四

Liz Lisa 夏季第四回!!!!!!

今日去咗 Liz Lisa 見倒好多新衫!!! Catalogue 嘅衫都返得七七七八八, 包捨有瑞希玫瑰花過頸上身衫~ 有白, 粉紅同杏色~






同款 OP 都有~ 日本好 heat 呢~





Catalogue 仲返咗 Nozomi 件橫簡線上身衫~ 質地好舒服~ 但我著唔好睇...







同款仲返咗外套款~ 邊件至啱你呢~



Nozomi catalogue 件返咗我想要嘅半截通孔高腰裙!!! 因佢冇 catalogue 嘅黃色... 但西瓜色係我第二選擇 (如有黃色), 所以試都唔試就要咗西瓜色!!! 







到於半截件有我想要嘅生果花半截裙褲!!! 粉紅色想像中靚, 返嘅數量 (同橙色一樣) 銅 So 只返三件!!! 白色比較多~ 雖物以罕為貴, 但始終覺得白色我會比較常著易襯~ 所以拍板白色!!!





同款仲有上身衫同連身 OP!!! 呢個 pattern 今年應該好 heat 吧 ~ 上身衫同半截一齊著個人覺得有啲 over 咗呢~





OP 係同上年結以簽名會 poster 個 cutting 一樣~ pattern 又係今年 heat 款~ 應該算咗大賣之一~




另一個 pattern 都唔錯~ 同款有上身衫~ 至於 cutting 個人唔太鐘意前面分開呢~




同款上身衫喺日本都好受歡迎~ 但又係中開...



上身衫仲有栘仔款~ 有紅, 藍同橙色~





同款 OP 都有~ 唔知呢條燒唔燒倒你呢~




車厘子格仔都出埋!!! 仲有上身 bra top~ 半截裙都唔錯架~ 但仲考慮中~









半截





OP 仲有通花款~ size 太紅田冇試到... 怕試爛... 自知自己啱唔落唔會硬試~整爛咗唔好意思嘅~






碎花布同上身一樣~ 只係 cutting 有分別~






睇落天藍色高腰裙都唔錯呢~



扮連身 OP 嘅上身同下身衫都返咗~ 各有各靚呢~ 


上星期返咗嘅 Keiko 前短後長 OP 今日返埋西瓜色!!! 真係好小咁返貨呢~ 試完發現白色都喺最靚!!!



圖右件上身衫都有喇!!! 係夏季 Vol. 2!!! 新款衫都會陸續有黎呢~ 考慮緊要邊隻色呢~







沒有留言:

張貼留言