關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年5月17日 星期四

Liz Lisa 夏季第六回!!!!!! Sogo Thankful 前返咗好多 Jugeetta 同好小 Liz Lisa 嘅新貨!!!

今日返咗好小 Liz Lisa~ 包括有 Keiko Summer Catalogue Vol 1 嘅層層蛋糕 OP, 大水玉上身衫同藤籃袋 (未有圖)~ 其他就係篕眾期待嘅姐姐牌 Jugeetta!!!!!! 今次唔只銅 So 有, 其他分店都有返~ 但數量同以往一樣咁小~ 加上 size 偏細, 我係著唔倒嘅~ 不過今次返嘅姐姐牌入面有條 OP 我啱著呢!!!!!! 所以忍唔倒手呀!!!





上星期到而家依然係念念不忘 Keiko 件間條上身衫~ 今日比我見倒藍色!!! 但試上身唔太靚所以買粉紅!!!


Details:
  
  
 






就係呢條姐姐牌 OP 我啱著!!! 布質但好好!!! $10**, 同 Liz Lisa 一樣, 布料好甘多唔買對唔住自己!!! 同款有半截裙~ 但太細著唔落... 最後同行嘅朋友買咗半截裙, 而我就買咗同款 OP!!!



Details:
  
  




塊布會唔會靚過頭呢~





諗住 set 頭化妝影相~ 但影完一件第二件唔記得影!!!!!! 唉! 算... 下次再影過!!!

黑瀏海 + 馬尾款假髮~

 

金色全頭假髮~
 

左: Keiko 前短後長 OP Catalogue 帽; 右: 上年夏季 catalogue 通花帽
 

左: 加春季玫瑰花網網上身衫; 右: 單著加打底 (一定要加吧!!!)

 


Special:

另外行返屋企途中經過卓悅見倒 Van Cleef & Arpels 嘅限量版香水!!! 又敗咗 lu~ 個 design 真係會令人著迷~









Sogo Thankful 將至~ 明天 (17/5) 再出 Liz Lisa Sogo Thankful 期間優惠新文, 直係幾多... 請密切留意!!!

沒有留言:

張貼留言