關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年6月15日 星期五

上星期日本買香港未有嘅 Liz Lisa accessories 同衫!!!!!!

上星期有朋友去日本幫我買到嘅 Liz Lisa accessories 同衫!!!!!! OP 兩件 ¥10,500!!! 所以誌都唔使諗就買埋車厘子 OP 同校園風藍色格仔 OP!!! 兩件都係結以做 model 呢~

車厘子 OP 加牛仔褸真係好靚呀!!!




Details:
  
  






又係結以呀!!! 校周風 OP 都好鐘意呀!!! 不過個質地真係麻麻...


Details:
  
  

 





車厘子仲買咗個袋添~ 杏色!!! 行咗五間先有一個杏色!!! 粉紅仲有呢~ 超鐘意呢個袋呀!!!!!!  仲要係 ¥4,935!!! 所以更愛!!!


首飾方面就買咗玫瑰通花心頸鍊!!! 粉紅必買!!! 黄花籃珠都好吸引!!! 朋友行咗五間先至揾倒各一條!!! 太感動喇!!! 



Details:
  







花花啪夾買返橙色~ 因為香港冇買之後後悔, 最後揾倒一隻橙色~



Details:
  




重量級頭飾蝴蝶結 lace 頭箍!!!!!!  我同朋友各要兩色!!! 六個頭箍真係好難買得齊~ 最後只係買到五個~ 唔該你呀!!!




Details:
  




同朋友一齊夾 "單"~ 行咗五間 Liz Lisa 先到買到五隻~ 辛苦哂~ 



以下就係我朋友落 "單" 嘅 item~ 包括杏色x花花小禮帽!!! 都係行咗五間先揾到一頂!!!



Details:

  

  


仲有 makeup 嘅胭脂!!! 用完個盒可以放假睫毛呢~


Details:
  

 






最後就係水樽~ 我仲諗緊買唔買呢~



Details:

  

 
 





朋友日本之行幫我地買嘅所有 Liz Lisa 戰利品!!!


我朋友仲攞埋啲 leaflet 比我!!! makeup 系列都有呢~


今個星期日本 Liz Lisa 嘅 promotion~


紙板換衫 set~


Makeup 系列~ 香港正要求返呢個糸列~ 希望批到啦~



最後朋友比咗個浴鹽我做手信~ 多謝你呀!!!


Special:

校園風 OP 好鐘意呀~



重口車厘子穿搭~ 只差對鞋呢~  出街我當然唔會咁著啦~

沒有留言:

張貼留言