關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年6月15日 星期五

Liz Lisa 夏季第九回!!!!!! 今次 Liz Lisa 返咗 accessory 同一件衫~

今日唔係好舒服... 所以攞咗半日假... 行過銅 So 見倒有新貨喇!!! 今次 accessories 比衫多呢~ 首先係船爭鞋~ 車厘子同交叉帶都返咗!!!

車厘子船爭鞋有白同粉紅~ 超鐘呢個花但著上腳好似會甩鞋... 加上比較難襯...





交叉帶船爭鞋好舒服架!!! 個爭仲有花花添!!! 呢對靚不過 palin 咗啲~ 但鞋我已經夠 lu~ 花花除外呢~ 






頭飾有三款~ 兔仔耳髮圈, 同兩款鋼線頭帶~ 頭帶就有興趣喇~ 但因我個別名係兔仔耳  所以又忍唔倒手呀!!!!!! 黃色最 sharp, 白色都好靚架!!!


鋼線頭帶~ 左上條布; 右下係雪紡~


衫就得呢件呢~ 唔太啱我 lu...







白色



黃色


粉紅色

合照~



上星期仲喺日本買咗 Liz Lisa~ 遲啲 post 返啦~
Special:

七月號 Popteen!!!



沒有留言:

張貼留言