關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年6月1日 星期五

Liz Lisa 夏季第八回!!!!!! 今次 Liz Lisa 返咗好小貨咋~

今日放工去咗銅 So Liz Lisa~ 途中撞倒你呀~ 唔知今日你有冇嘢啱呢~ 乏次返得好小... 有同 pattern 三款衫, 吊帶連身裙同外套件~ 因為布面有凸起嘅點點... 我唔啱... 那上吊帶連身裙又有... 外套都夠著~ 所以冇嘢買呢~ 不過前日喺另一度小敗家呢~ 

首先就係同 pattern 三款嘅上身衫~ 個人覺得白色最靚~









之後就喺同 pattern 三款嘅半截裙~ 今次我覺得橙色比較好~






至於同款 OP 個人覺得都係白色最靚!!! 可惜有凸起嘅點點... 如果冇我一定會買!!! 而家仲好!!! 幫我 save $$ 







吊外一條吊帶長 OP 裙腳繡花同上星期 Keiko 條吊帶 OP 一樣呢~ 但長裙太多喇~ 呢條唔使買~







仲有件外套 121-3042-0~ 但官網未有圖... 遲啲再 upload 啦~

UPDATE: 1/6/2012





Special:

上星期六無聊冇嘢做咁屋企數吓我有幾多條普通長度吊帶 OP~ 發現有七條!!! 只嘅普通長度吊帶 OP, 有袖同吊帶長 OP 除外!!! 只有過去五月 Sogo Thankful 購入嘅粉紅色吊帶 OP (左上二) 同上年嘅橙色 OP 係淨色, 其他都係有花呢~ 只因 Liz Lisa 出品嘅花系真係令你忍唔倒手架!!!



除咗影相我仲喺團購買咗三個旋轉木馬音樂盒!!! 手工 OK, 但上色就一般... 上鏡靚好多添~ 買咗紅白色, 藍色同粉紅色~



紅白色係幫人買嘅~



粉紅係自己嘅!!! 始終鐘意粉紅色呢 



天藍色係買黎送比剛出世嘅男嬰~ 音樂係宮崎駿天空之城嘅主題曲~ 超鐘意呀!!!



仲有一隻錶!!!



同上次送比媽咪粉紅金底一樣款嘅深藍銀底!!!



見媽咪戴得咁靚~ 忍唔住買多隻色自己戴~  太靚喇!!!!!!



錶帶上面都有閃石~ 真係好有心思呀!!!



而家又要再等下星期 Liz Lisa 再返貨啦~ 一諗嘅好興奮 lu~

沒有留言:

張貼留言