關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年7月17日 星期二

Liz Lisa 2012 公仔畫冊加代購減價品~

上星期朋友開我要唔要 Liz Lisa 公仔畫冊~ 起初睇相唔太燒... 但始終係畫冊~ 官網冇得訂... 就係咁就要唔一本~ 今日攞到手時發現本畫冊實在太靚喇!!! 初初以為係細個時玩嘅紙板換衫公仔畫冊, 呢本係磨沙貼紙黎架!!!




第一頁就有 Liz Lisa gal 系公仔~ 有好多唔同類型嘅髮形~ 如果可以整到咁靚就好喇~ 



除咗本畫冊外, 仲有一頁套書架!!! 最 surprise 係畫冊本身最後一板唔係空白架!!! 正明日本野係唔同啲~ 


第一板


第二板


第三板


第四板


第五板


第六板


第七板


第八板


第九板


第+板


第十一板


第+二板


第+三板


第十四板


第十五板


第十六板


第十七板


第+八板


第十九板


第二十板



第二+一板


第二十二板




本畫冊連同一個防塵袋比我~ 好細心呢~  本畫冊真係唔捨得填色呀~  如果再出類似畫冊我都會買架!!!


Special:

朋友除咗問我要唔要畫冊, 仲有冇其他野要~ 因出玫塊花耳環香港返時冇買, 之後後侮... 所以諗住唔會有... 點知真係比佢揾到!!! 所以香港買唔到嘅
item 都可以喺日本揾得返架~


Details:

  







仲有呢件官網減價!!! 忍唔住要出手!!! 買嘅係白色!!!






Details:

  36 knit top detail 3

  


Special:

沒有留言:

張貼留言