關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年7月12日 星期四

Liz Lisa 夏季第十三回!!! 返咗三件衫 + 今日買嘅衫同上到購入嘅減價衫~ 仲有 Model 新圖~

呢個星期返得三件衫~ 一條前短後長民族風 OP, 一件民族風上身衫加一件天使闊身 Tee... Accessories 都冇呢~ 不過上星期返咗嘅衫幾一個星期嘅考慮終於買咗喇!!!

民族風上身衫, 吊帶, pattern 有啲似埃及圖案, 對我黎講係唔會考慮嘅 cutting 呢~




同款前短後長民族風 OP 比較有睇頭~


天使開身 Tee 質地好舒服~ 粉紅同啡個 print 比較 sharp~ 數量都比白色小呢~ Tee 我有 Hello Kitty Exhibition 嘅會陽 Tee~ 今年 Hello Kitty in Oz 都會去!!! 又會入 Tee, 所以呢件唔考慮 lu~





呢篇主菜唔今日嘅新貨~ 返而係今日同上星期買咗嘅衫!!! 上星期就買咗兩件減價貨, 今日就買咗上到期返咗嘅波點上身衫!!! 睇實物好一般, 但著上身激顯瘦!!!!!! 腰間 lace 通孔~ 小性感!!! 其實粉紅色都靚~ 但炭灰色比較成熟~ 加上已有白同粉紅色長上身衫~ 所以揀咗炭灰色!!! 瑞希都著佢架~ 但佢嗰件冇腰間 lace!!! 冇咁靚呢~







Details:
  

  



上星期都有試過呢~




至於上星期買咗咗中一件減價貨係遍新嘅瑞希 lace 上印花加紗膊長上身衫!!! 考慮咗好耐諗住賣哂... 最後好彩比我揾到件全新嘅深藍色!!!






Details:

  
  

呢件都有試過架~


返貨嗰個星期一路心掛掛... 最後終於擁有你喇!!! 



另外一件就係淺藍色碎花高腰褲!!! 上身衫本來諗住夾夠兩件七折, 而家唔使 lu!!! 





Details:

  



平時買嘅一定會有一個紫色環保袋, 但最近送靚靚紙袋!!! 上次係藍色碎花~ 今次送法國風紙袋!!! 激靚!!! 好想要多個呢~ 


今日除咗睇新貨仲同朋友交換互相幫忙買嘅 accessory~ 我同佢夾單買 Crayme 同Curvy 頭飾; 佢幫我買花花手鍊~ 原來發現有三色!!! 有白, 粉紅同粉藍珠, 只有粉藍珠併三朵白花, 白同粉紅珠都係併粉紅同白花~ 但當然係粉紅靚啦!!! 我朋友果然有 GOOD TASTE!!! 



返到屋企第一時間影上身圖!!! 原來淺藍色碎花高腰褲襯網網上身衫都 ok~ 因為係高腰起初有啲擔心會唔會好怪... 但而家同睇落都好滿意~ 



呢件只有三個字: 美極了!!! 



夏季都返得七七八八~ 炭灰秋季都仲可以著到~ 著件長袖外套就可以著多一排呢~ 



Special:

最近買嘅衫好似多數係長上身衫呢~ 長上身衫係時候要收手喇~ (聽住先啦~ )


Model 新圖!!!










沒有留言:

張貼留言