關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年11月29日 星期四

Liz Lisa 冬季第五回!!! 返咗好多靚衫同有保暖 accessories!!!!!! 加 Etude House 新品~

經過一個星期幾嘅 Thankful 終於完喇!!! 今次係 Thankful 後第一次返新貨~ 雖然 Thankful 期間只係買咗一件深藍色斗縫~ 銀彈未算用清呢~  點知今次返咗睇咗好耐, 日本又好 heat 嘅花花羽絨 (其實係厚棉)!!! 果然粉紅著起靚好多呢~





方一件大褸又係 lady 款~ 牛角扭比較小啲~ 加上有藍色呢~ 不過大褸實在出得太多 lu~ 真係花多見亂呢~






連身 OP 都好吸引!! 粉紅色 lace 超靚!!! 呢條又一快品切 item lu~






針織係 Liz Lisa 冬季必有嘅款式~ 呢條 OP 都係!!! 質地軟棉棉同毛質超滑!!! 好舒服!!! 大領加大透視背~ 結以都有著示範架!!! 白色最靚~ 但好易 dirty 呢...







另一條 OP 係格仔 A 型 cutting~ 有藍 x 粉紅~ 仲有經曲蕉糖~ 但我著唔好睇呢~








同款有出半截~ 襯返白色上身衫就 ok lu~ 但仲有更好選擇呢~ 




閃布半截裙褲好 plain~ 又好百搭~ 又係經曲 cutting 之一~ 隻色好似沉咗啲~







硬紗高腰 lace 半截裙都好靚~ 粉紅同黃都唔錯~ 但燒唔到我~





仲有一條 lace 高腰裙褲~ 層層蛋糕感~ 有種 sweet 嘅感覺~




褲款都有~ 呢條有個大蝴蝶結色 hip~ 件有波浪腳~ 超百搭!!! 我啱著會考慮二色~ 但可惜我唔啱呢...







上身方面有軟棉棉珍珠蝴蝶結 lace 冷織外套~ 好暖架!!! 白色啡蝴蝶結好似出啲呢~




另外花花 lace 大膊長衫上身衫都好特別~ 粉紅會好睇啲~





淨色上身衫夠百搭~ 所以比較多呢~ 呢件橡根頭就唔鐘意 lu... 唔係橡根頭就必買呢~








一字膊上身衫同上年秋季 Keiko 示範係一樣 cutting~ 織法可能有啲唔同~ 今年呢個係紗 x 珍珠 x lace 蝴蝶結~ 上身係冷織珍珠蝴蝶結~ 上年香港 heat 到要再入荷, 唔知今年銷情點呢~







又一針織上身衫~ 正面好似悶悶咁... 但係後面就係...







Detail 位喺背面呢!!! 特別款式~ 但我唔鐘意太 'open' 款呢... 質地係幾靚架~

長袖圓領襯衫有幾行 lace~ 又係經曲款之一~ 膊頭小透視~ 質地又軟棉棉~ 心思思白色呢~ 







長袖公仔 Tee~ Casual 又 sweet, 襯普通牛仔褲都 ok~




公仔 Tee 係有件係有蝴蝶結嘅~ 但著開 lace~ 就著唔返普通衫 lu~ 





保暖 accessories 有毛毛邊頸巾~ 胡明思意條頸巾兩邊有毛毛, 更暖架~ 數量唔多架!!! 每色返兩~ 要買就要快喇~




兔毛波冷帽都係手快有手慢冇呢~ 都係每色返兩~ 粉紅幾靚架~




最條件有袋款~ 四四方方~ 唔太大~ 白色會比較易襯衫呢~


  



考慮完幾件後, 最終敵不過粉紅色羽絨褸!!! 以前未買過類似~ 加上粉紅色官網同其他有售嘅網頁粉紅色羽絨褸都品切呢~



UPDATE (1/12/2013 1:48am):
十二月指出嘅 free gift 係熊仔鐘!!! 買滿 $2,000 送~ 


UPDATE (30/11/2013 23:50pm):
今日食 lunch 行過尖 So 撞到我媽咪!!! 仲要係 Liz Lisa!!! 媽咪問我想要咩做聖誕禮物!!! 我硬係話要 lace OP 啦!!! 雖然今個星期買滿 $2,000 送毛毯 (以往福喼毛毯)~ 比我已有嗰條溥~ 所以冇諗過要~ 但尋日已經買咗 $1,6** 花花羽絨~ 今日買 $93* OP~ 其實夠數換毛毯呢~ 算啦~ 誰知聽日事~ 不過真係好開心呀!!! 每 shop 每色各返得兩條~ 又係 heat 款!!! 雖然 cutting 簡單~ 但 lace 真係超靚超靚超靚!!! 揀嘅當然係粉紅色啦!!!  Mummy I Love You!!! 



Details:
  
  
  





Special:

喺日本 blog 見到呢條 OP!!! 深籃冷織 OP 可以 pass lu~ 有 OP 同半截!!! 鎖定 OP!!! 半截又靚!!! 要試咗半截再決定~ 但只考慮白同粉紅色呢~









早兩日放工去咗旺角新開嘅 Etude House!!! 韓國品牌嘅化妝同護膚品~ 買咗兩片 masks~ 一片係唇部 gel mask~ 同一片






沒有留言:

張貼留言