關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年11月15日 星期四

Liz Lisa 冬季第三回!!! Thankful 前返咗好多新衫同 Twinkle~ 加買咗嘅斗蓬同頭飾!!! (再更新 18/11/12)

UPDATE: 16/11/2012 12:53pm

Liz Lisa Thankful Day 1 Promotion:

1. 大褸兩件正價八折
2. 正價貨滿 $2,000 送毛毛手袋加被 set~3. 沒有以往嘅
正價貨滿 $1,000 減 $100 同沒有正價貨滿 $2,000 減 $400

Thankful 前一日返新貨當日一定唔會置住啦~ 但 Thankful 永遠都冇時閒行同慢慢睇~ 所Thankful 前一晚 post 住圖~  希望可以比你地預返 budget 買心頭好啦~ 而家至後補文字~ 希望唔好介意~ 

今次返咗好多好多新貨~ 數量都比以住多!!! 款式都唔小, 但大褸比較多~ 呢件大褸係上個月 Popteen 久美子示範過~ 有白粉紅同深藍色~ 一眼喇覺得久美子著嗰件深藍色好靚但會上身 cutting 有啲怪... 高腰燈籠 cutting 顯得下身橫啲呢~



Liz Lisa 秋季第十一回!!! 返咗好多好多超靚嘅 OP!!!!!! 超心動呀!!! 畫家帽都有返呀!!!










吊一件大褸係兩截色嘅厚毛毛質地~ 超大領~ 雖然有冬季好興嘅藍色~ 但件褸好重呢~









再一件大褸! 呢件睇得上眼喇!!! 粉紅好 sweet~ 蕉糖色都靚!!! 腰間 lace 邊顯收腰~ 但質地就比其他差咗小小 lu~ 有諗過大褸兩件正價八折, 想買多件大褸架!!! 可惜遲啲有件更想要咗嘅大褸~ 有想要嘅藍色添~ 加上仲好鐘意~  Liz Lisa 2011 福袋誕生!!! (無錯仲 keep 得好好~) 又唔捨得唔要呢~ 

 

 



跟住仲有 lace 毛毛領大褸~ 呢件都好燒呀~ 但個 lace 我唔太鐘意...






千鳥大褸都有考慮過~ 但好似唔係好襯我... 所以呢件又要 pass lu~



除咗大褸之外仲有 "應該好 heat 嘅" 斗篷!!! 粉紅係多人鐘意嘅顏色但我箸超好肥... 蕉糖色又太普通, 海軍藍係必愛之選!!! 所以要請媽咪幫我 Thankful 16/11 個朝去買 lu~ 因為媽咪有 Sogo 卡有折架!!!



最讚嘅係毛毛領嘅毛毛超滑!!! 好軟棉棉呀!!!



 

 



中褸都有~ 但呢個款同上年冬季結以嗰件好似呢~



Liz Lisa 2011 Winter Collection Caramel Holiday -- Classic Girls 1
 (應該一樣吧...)













大褸實在太多喇... 但仲有毛毛外套~ 係 party dress 嘅外套呢~ 領位 lace 好似短咗啲呢~





有 party 外套就會有 party dress!!! 呢條係冬季比較好睇嘅一件~ 另一件裙罷係橫間呢... 呢條 lace 好 grand 好閃呀!!! 裙罷係玫瑰花樣架!!! 好靚但我比較鐘意上年冬季 Keiko 條 party dress 多啲~



Liz Lisa 2011 Winter Collection Caramel Holiday -- Classic Girls 1









粉紅同杏色都好靚架~

 

連身裙仲有結以示範嘅 OP!!! 上次返咗半截高腰裙!!! Liz Lisa 冬季第二回!!! 星期五有滿額禮品!!! 返咗好多好多新嘅冬季 catalogue 衫同有 Twinkle!!! 加新購秋冬季頭飾!!! 結以示範藍色架~ (未有好圖, 遲啲再 post)

 

 

 

半截裙褲都有!!! 淨色好好靚架!!! 但我有太多半截 lu~









格仔圖案又係今季必有之選!!! 高腰裙襯淨色上身衫好靚~ 咁襯腰大蝴蝶結就係焦點 lu~









Accessories 就返咗一條頸巾同兩款袋~ 頸巾只有白同粉紅色~ 杏色就係另一款至有 lu~ 頸巾兩側有毛毛~ 圍住應該會好暖呢~











囊買好燒呀!!! 但我小用囊呢~ 灰籃靚啲架~




手拎袋都好靚呀!!! 好燒好燒!!! 但袋太多喇~ 而家愛用 Liz Lisa 冬季第一回!!! 有accessories~ 加 Liz Lisa Winter Collection 2012 小預告 加 Thankful 前大敗大褸同頭飾!!!



Special:

今日 Thankful 第一日!!! 所以請媽咪幫我買~  weekdays 唔使返工朝早去冇咁多人架!!! 最後買咗件斗蓬!!! 揀咗深藍店限色~ 真係好靚呀!!! Thankful 期間數量應該會多啲~ 希望你地都買到心頭好啦~  



Detail 位都靚靚靚呀!!!


加埋我呢個星期買咗嘅頭飾!!! 都係好靚!!! 又襯到 Liz Lisa 嘅衫架!!! 遲啲我會出一篇 Ju** in O*e 嘅全集~ 不過要等年尾呢~ 

沒有留言:

張貼留言