關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年11月1日 星期四

Liz Lisa 冬季第一回!!! 有accessories~ 加 Liz Lisa Winter Collection 2012 小預告 加 Thankful 前大敗大褸同頭飾!!!

今日返咗好小 item~ 因為轉季加上 Thankful 又黎緊~ 所有 fans 都留力 Thankful~ 但今次返嘅兔毛畫家帽 就未必等到 lu~ 不過最近天氣涼咗~ 所以今次返嘅大褸都好啱架~ 但好似重咗啲...







毛毛冷織大褸超暖!!! 又一好選擇~ 但 cutting 有啲重覆呢~






之後棒球外套都好受歡迎~ 身位有毛毛, 袖就係皮革~ 睇落都覺得暖呢~ 有白同杏兩色, 杏色靚啲同冇咁易 dirty 呢~







上身衫款同之前結以著過嗰件一樣只係質地厚啲同有啡色~ 啡撞 lace 好出呀!!! 但白色都靚~ 諗住揀結以嗰件~ 而家返呢件~ 我真係唔識揀呀~ 





半截紗裙都係條出嗰條差咗啲 wall 釘~ 冇咗 wall 釘 sweet 如多呢~





最後 accessories 返咗毛毛頸巾同兔毛畫家帽~ 毛毛頸巾同上年好似~ 但多咗兩個兔毛波~ 可愛啲~






兔毛畫家帽一見日本 blog sale 戴得好靚~ 三色都鐘意~ 但白已買 H*M, 粉紅唔太襯我~ 最係揀灰呢~ 放工可以襯到架!!!








Details:

  






至於上星期買咗一件初秋外套今日到手!!! 粉紅都好靚~ 唔知要唔要埋佢好~





Details:

 

  



事開呢件外套 catalogue model 都有著~ 襯紅色 OP 簡直係靚爆!!!





Catalogue 後幾頁都 show 呢~





雖然上圖 model OP 係冇出, 但有出到一條類似又 re-order 咗嘅 OP!!! 而家仲有人等緊呢條 (紅色) 嘅再再再 arrival 呢~





Liz Lisa 2012 Winter Collection Fantastic Snow Girl ~Macaroon Mode~ 預告

1



2



3



4



5



6



超鐘意圖1 花花上身衫加半截~

  

同超鐘意圖2 花花羽絨!!! 唔知幾時有呢~ 啱著就一定買!!! 



UPDATED: 02/11/2012 12:45am



之前有朋友比咗兩條上年嘅 OP 我!!! 超開心呀!!!!!!



腰間 lace 加 lace 上玫瑰花!!! 六角星 lace 邊真係無法自拔!!!



仲有官圖!? 哈哈~ 因為上年我自己買咗條啡色~ 有 save 圖呢~ 質素好過今年年頭啲好多~




仲有上年冬季 Liz Lisa 2011 Winter Colection ~ Caramel Holiday~ 瑞希著嘅宮廷 OP 都超 heat!!! 呢條仲要係粉紅色!!! 好多謝你呀~ 我超級鐘意 (你) 呀~ 



雖然同上年秋季 Keiko 紅色大花長袖 OP 好似~ 但兩條嘅 pattern 真係好靚呀!!! 




Special:

出糧喇!!! 又敗家!!! 上個月已經睇中 G2000 嘅海軍藍毛毛大褸!!! 今日終於可以帶佢返屋企喇~ G2000 大褸做緊八五折, 只要買大褸其他貨品通通入五折!!! 普通 VIP 正價先得九折~ 但尊貴 VIP 正價有八折!!!!!! 見我有八折~ 仲唔睇多件扺啲~ 遲啲會比較忙~ 未必有時間行街 lu~ 睇中後買除外~ 



G2000 嘅海軍藍毛毛大仲有紫色同黑色~ 當然係海軍藍啦!!! 黑色太悶, 紫色我唔鐘意~ 唯獨海軍藍著起比較 young~  著起超收腰~ 好 lady~ 雖然係纖維毛毛~ 但好滑!!! 知名品牌果然予眾不同!!!





試完海軍藍毛毛大褸之後見到有件蝙蝠袖斗蓬!!! 有卡其, 灰同黑色~ 黑色著起比較瘦~ 又比較易襯衫~ 最重要係質地而家著啱啱好~ 天氣涼啲都 ok~





行過潮特攞返隻 Sk Time 陶瓷閃石錶!!! 仲係貝殼錶面呢!!! 愛死佢喇!!!!!!



閃石外圍係可以滾動架!!! 同深藍色閃石轉動圈錶一樣係喺 Ro** & C**wn 買~ 呢隻陶瓷閃石錶原價 $9** 我買有折呢~



之後再去 Ju** in O*e~ 使唔使咁多新貨呀~ 全部都超靚超靚!!! 留意女皇頭系列 item~ 係唔係好似 Liz Lisa 呢~ Liz Lisa 就冇出呢款耳環~ 但有出介指~ 平過 Liz Lisa 好多!!! 但數量一樣都係小呢~



最搶眼係女皇頭系列!!! 超愛女皇頭呀!!!!!! 比 Liz Lisa 抵買~ 仲有冇出過嘅天藍色 (唔襯我所以冇買)~ 左起係介指, 耳環同頸鍊~



細女皇頭成套戴都 ok~ 但會 over 咗啲~ 如果係大女皇頭就一定唔可以成套戴 lu~



黎個對比呢~ 右係 Liz Lisa~ 左係 Ju** in O*e~ 分別就係比 Liz Lisa 小一條幼鍊同冇 Liz Lisa 鍊尾方牌~ 價錢差一倍!!! 仲話新貨陸續有黎!!! 荷包今次真係好傷呀~



除咗頭飾同首飾外仲買咗個紅袋!!! 正中間有我英文名嘅 initial~ M 字 initial 嘅 item 好小有架!!! 金色繡花線令成個袋 sharp 咗呢~ 呢個係繼 Liz Lisa 上年小紅袋後第二個紅袋!!! Size 大啲可以帶多啲野出街~ 超靚超靚超靚!!!!!!



Details:

 

 

仲有塵袋添!!! 不愧為 Mina 雜誌秋冬袋之一!!! 仲有海軍藍色~ 但我已有 Liz Lisa lu~



期待 Liz Lisa 嘅手套系列!!! 今年想要佢兩對呢~ 

沒有留言:

張貼留言