關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年10月28日 星期日

Liz Lisa 秋季第十三回!!! 返咗好多衫!!! 有 13 週年 OP 同 Twinkle~ 加星期二公眾假期買嘅頭飾!!!

買新消息: 有關 Liz Lisa 2012 Autumn Collection Catalogue 嘅鞋款香港有可能會遲啲入荷!!! 肯定咗消息真實再 confirm 你地~ 請密切留意~

今個星期二係公眾假期~ 返貨時間遲咗呢~ 好在今以啲新貨都好吸引!!! 瑞希件大褸返咗喇!!! 原本都想試但大重喇... 瑞希係著粉紅色~ 影相嗰陣光打得太勁~ 所以似淺粉紅色呢~









外套仲有膊頭大 lace 長袖小外套~ 靚~ 手位改返唔係 lace 我諗會好好多~ 但呢件應該又一大熱 item 呢~









同樣長袖有領上身衫都有膊頭大 lace~ 唔知你啱唔啱呢~






又一硬紗上身衫~ 日本出咗好耐而家先返~ 証明好受歡迎啦~ 曾經心動過, 超愛呢一款 design!!! 但一知係硬紗就 band 咗 lu~ 因為硬紗好唔舒服架!!!






針織兩截色上身衫都唔錯~ 不過如果係長啲變 OP 必殺!!! 橙色同藍色比較好睇呢~









上身衫仲有件厚毛 lace 領珍珠罩衫~ 睇中粉紅色呀!!! Baby pink 超靚!!! 但白色超易襯其他衫~ 所以兩係都靚呀!!!!!!





仲有件百搭淨色樽領長袖衫~ 袖口有蝴蝶結~ 可愛啲~








格仔都係經典款之一~ 所以今次又加推格仔 item!!! 有上身衫同長褲~ 一眼睇中深藍~ 但 cutting 係肥呢...









長褲都好燒~ 但 Liz Lisa 褲我係唔啱著嘅~ 所以冇望 lu~









最後係萬眾期待嘅 13th 週年連身裙!!! Cutting 同玲奈主題 OP 好似~ 只係長短袖嘅分別~ 個 pattern 超鐘意!!! 點解冇半截架...... 呢條 OP 我又唔啱喇!!! 有諗過買一條返黎改做半截裙~ 但再考慮吓先~ 但 pattern 實在太靚喇!!!









Twinkle 方面有三款袋~ 睇中粉紅色皮革閃石背囊~ 但我太多袋 lu~







蝴蝶結皮革閃石手袋~ 應該好多人會鐘意嘅~




最係蝴蝶結迷你毛毛手袋好得意~ size 係同化妝袋一樣~ 啱去 party 用架~




雖然 Sogo Thankful 將至, 我又等唔切~ 最後都係買咗呢件長袖絲絨印花外套!!!!!! 因為只有一田有全新~ 所以要等到手至 post lu~




Special:

星期一放工去咗 Ju** in O*e~ 雖然最近都冇咩啱心水~ 但都係敗咗一個髮夾~ 皮帶扣款~ 卡其 x 蕉糖啡~ 好靚呢~



星期二公眾假期~ 同妹妹行旺角潮特見到有頭飾!!! 一行入去又敗喇!!! 兩個蝴蝶結蕉夾, 一個頭箍同一個啪夾~



行過啲件有間賣 Sanrio 嘢嘅鋪~ 見到我好鐘意嘅 Little Twin Star 錶呀!!!!!! 一見鍾情之下又買咗喇~



所以今個星期就敗咗好多好多唔等用嘅 item~



我嘅蕉夾數目又多一隻喇!!! 呢排真係愛上用蕉夾呢!!!



啪夾又多一隻姐!!! 但啪夾係比較小用呢...


至於手錶就唔係十分多~ 多數係白色~ 夠易襯~ Little Twin Star 錶雖然似 S*s* 加錢換嗰隻~ 但我超愛 Little Twin Star!!!!!! Little Twin Star 係陪我長大呢~ 呢幾隻返工都冇問題~ 放假要換隻正啲嘅!!!

Little Twin Star 隻錶同我 2009 年嗰本 organiser 一樣架!!! 超鐘意上面嘅鉗品!!!!!! 

就係呢隻喇中間圓圈會轉架!!! 錶邊同錶扣都有 Swa***ski 閃石~


SK T**e (左二) 嗰隻錶帶甩油... 今日又落咗 $100 訂另一隻 SK T**e~ 陶瓷白邊一定唔會甩!!! 唔知幾時到呢~



沒有留言:

張貼留言