關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年10月20日 星期六

Liz Lisa 秋季第十二回!!! 今次返咗好多 Accessories!!!!!! 加週末買咗好多頭飾!!!

秋季已經返到尾聲~ 但陸續有好靚好靚嘅新貨!!! 今次返咗唔太起眼嘅頭飾同 accessories~ 衫有唔小呢~ 今日仲有位遠自澳洲嘅朋友一齊食完飯睇新貨~ 因為澳洲冇 Liz Lisa~ 可以一齊睇新貨感覺超開心呢~ 呢件外套端希著得靚~ 但實物好似冇咁靚... 帽內 lace 好靚~ 布質同我上年夢展望買嘅嗰件粉紅色外套一樣~ 上年仲著倒~ 呢件唔使 lu~







雖然外套只係返咗一件~ 但連身裙, 上身衫, 同半截款都有返呢~ 呢條 OP 前面有兩個袋~ 冷織超綿綿好舒服架!!! 雖然只有粉紅同杏色~ 但粉紅始終受歡迎啲~






針織同線料係今季必備 item!!! 見 Liz Lisa 出咁多款一定有款啱你姐~ 呢條就玩兩截色~ 我一定著得好肥姐... 今次深粉紅比淺粉紅更出色呢~







到上身衫~ 今次啲上身衫都條線同針織~ 比較難分... 呢件係凹凸點點面~ 圓領大袖, 入面加恤衫即刻返得工!!! 但我唔太鐘意中袖呢~







另一件針織衫膊頭位有 lace~ 袖口都有蝴蝶結~ 可愛至極!!! 日本返咗好耐而家至黎香港~ 証明好 heat 啦~






之前嗰件係凹凸點點面~ 圓領大袖; 呢件係織紋~ 袖口有蝴蝶結~ 仲係前短後長呢~ 我覺得呢件靚啲~ 有啲喇睇吓~






最後一件上身衫係毛冷織, 前短後長嘅上身衫~ 有灰藍色~ 今次睇中粉紅~ 希望 Thankful 有啦~





上身衫就係咁多~ 今季出咗差唔多十件!!! 比較多選擇同難揀啱呢~ 至於半截就只係返咗一條閃片 lace 短褲~ 超好襯!!! 襯埋今次返嘅閃粉腰帶就好 sharp 喇~






萬眾期待嘅 accessories 今次返咗好多呀!!! 有袋, 頭飾, 首飾同腰帶~ 今次貸款比較成熟同輕身~ 返 office 工正~ 但我唔係返 office 工呢~

 new beige bag

頭飾係絲絨蝴蝶結髮夾~ 粉紅色靚~ 銅 So 已經 sold out lu~







頭飾仲有偏蝴蝶結頭帶~ 本來同金扣頭箍一齊返~ 唔知係香早咗返金扣頭箍定係偏蝴蝶結頭帶日本太 heat, 所以咁遲返呢~



首飾有假領, 頸鍊, 耳環同介指~ 假領好 grand~ 但我比較鐘意有領衫~ 有領衫用唔到假領~ 所以呢條 pass~






閃石頭鍊太 girly rock 喇~ 我反而覺得似埈及 feel 多啲...






珍珠蝴蝶結珠鍊都 ok~ 襯 Royal Mode 嘅衫即刻高貴咗好多~ 白色靚~ 但釘喺布面有啲失色....


頸鍊仲有 Made in Korea 嘅金珠蝴蝶結長頸鍊~ 唔... 行咗啲~ 但簡單就是美~ 可惜我覺得呢條唔靚...




雙頸鍊都有返~ 蝴蝶結加圓閃石~ 非常 basic 款~ 金色比較 sharp~ 粉紅色都靚架~




吊外一條雙頸鏈~ 珍珠蝴蝶結加心形閃石~ 比蝴蝶結加圓閃石更出眾~ 今次粉紅靚啲 lu~




同款有出介指同耳環~ 一套三件嘅介指有一隻係玫瑰花~ 超別緻!!! 但我怕變色... 加上小戴介指所以唔買 lu~





同款耳環都好別緻~ 呢款夠清~ 一套頸鏈耳環同介指一齊戴都唔會太誇張~







另一對耳環係皮革蝴蝶結~ 之前有出過頸鏈款~ 呢對遲咗好多返呢...



頭飾同首飾都告一段落~ Accessories 仲有閃粉腰帶!!! 又係之前有同款髮夾呢~


今次遲咗出 post~ 日最近太忙呢... 希望下星期有更多驚喜啦~

Special:

又係旺角 Ju** in O*e 買咗兩個香蕉夾!!! 超好用!!! 無論多定小頭髮都冇問題!!! 紅 x 綠好有聖誕氣氛呢~ 粉紅襯衫好好睇架!!!


除咗 Ju** in O*e, 我朋友仲幫我買咗啲靚靚頭飾~ 最近又迷上海軍藍色~ 兔毛髮圈好可愛呀!!!


所以今個星期都係冇買 Liz Lisa, 反而買咗好多頭飾!!!  全部都好靚呀!!! 


我近呢兩年開始鐘意香蕉夾~ Liz Lisa 2011 年秋季都有出~ 而家數量咗多呢~ 

沒有留言:

張貼留言