關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年10月2日 星期二

Liz Lisa 秋季第十回!!! Catalogue 嘅衫終於返齊喇~ 仲有四款 Twinkle 呢!!! 加 2012 鞋集~

秋季 catalogue 嘅衫已經返得七七八八~ 但有啲仲未返~ 今次因公眾假期遲咗一日返貨~ 不過未返嘅 catalogue 衫都返咗喇!!! 雖然只係好小, 但全部都係 heat 款黎架!!! 首先係 catalogue 格紋吊帶連身褲!!! 玲奈都著住影 catalogue 架!!! 而家期間優惠兩件正價八折!!! 包捨新貨~ 但我今年想等吓 Thankful 至買呢~










有粉紅, 啡同杏色~ 我就覺得布質厚厚地, 小小毛面~ 杏色好靚但我唔太鐘意連身褲呢~





前面係小小心形 cutting~



後面就係馬革~ 數量就係啡色多啲喇~



同款 pattern 都出咗半截高腰裙~ 比較易接受同易襯衫架!!! 粉紅色返得最小呢~





另外花布小透視袖 OP 都係好受歡迎!!! 呢個 pattern 返得比格仔多~ 所以希望 Thankful 有好優惠又買到啦~




同款 pattern 都有出半截, 但 OP 就藍色靚啲, 半截就粉紅靚啲喇~




半截仲有 catalogue Royal Modey 系列嘅 lace 短褲~ 好吸引!!! 可惜我唔啱著呢...









除咗 OP 同半截 (bottom) 仲有一件上身衫~ 淨色加小公主袖~ 超好襯架!!! 藍色雖然係特別色, 但唔知點解有啲奇怪呢...





衫就告一段落~ 到期待嘅 twinkle 鞋!!! 5 字頭係 Liz Lisa Twinkle 嘅另一個系列~ 但反而冇返過 catalogue 出嘅鞋... 因公司反映過客人會同話鞋跟太高~ 所以而家返嘅鞋係 522-***-* 條 line, 至於香港會唔會以後唔返 catalogue 鞋就真係唔知喇...

第一對係平底毛毛短 boot~ 有三色~ 同上年高跟鞋差唔多只係鞋底唔同, 但高跟鞋靚好多~

522-2732-9



第二對係毛毛平底中 boot~ 有四色~ boot 筒可以反個毛毛邊出黎~ 後面仲有毛毛球~ 好得意架~

522-2721-9


第三對係另一對中 boot~ 中性~ 襯返 Girlish Rock 系列嘅衫~ 有四色~ 黑色同深啡到有 Girlish Rock 嘅感覺呢~ 仲有呢對係四對入面唯一一對有小小跟~

552-2714-9


最後第四對係平底長 boot~ 有五色咁多!!! 呢啲 basic 款希望唔好再返!!! Liz Lisa 著平就唔好睇架!!! 加上 basic 款街邊大把~ 出面買仲平啲添~

522-2810-9


雖然女人係會返工買鞋, 唔開心買鞋, 發脾氣買鞋, etc... 買鞋總有千千萬萬嘅值口同理由~ 諗起鞋就忍唔住數吓屋企有幾多對屬於我嘅鞋!!! 著咗同買咗唔同牌子之後最好著都係 Stac**to!!! Stac**to 係首選, 其次係 le Sa***a 同 Jo* & P**ce~ Wal**r Sh** 都唔錯但比較 fancy 啲~ 啱出街多過返工架~ 其實 Cla**ks 同 Mar* & S***cer 都 ok~ 但以前返學鞋都係佢地... 勝在夠耐用... 而家唔著佢地 lu~

第一行: 6 sneakers
第二行: 10 work shoes
第三行: 5 party shoes + 3 sandals + 4 flip flops

total 28 對鞋... 雖然有 5 對已經爛咗... 仲未計長 boot!!! 不過我真係覺得太多喇... 但我身邊好多朋友係我幾倍咁多呢... 講真腳就得一對, 買咁多鞋又著唔到兩對出街~ 所以都係唔好再買喇~



長 boot 有 3 對, 但都係全黑~ 中間嗰對 Mar* & S***cer 都著咗十年以上!!! 鞋底已經唔容夠我再著喇~



夢展望呢 2 對仲高過任何一對 Liz Lisa 高跟鞋!!! 呢 2 對真係要行得好小心同行慢啲 lu~



至於迷 Liz Lisa 差唔多兩年就買咗 12 對鞋!!! 最好著係 2011 年春季白色長 boot, 2011 年夏天綁帶涼鞋 (圖中間嘅杏同啡) 同 2011 年秋季啡色過膝 boot~ 其他都偏高架~ 有時女人真係要靚唔要命架~



因為我非常重視 Liz Lisa 嘅鞋  好似佢地係同我 "住" 同一間房架!!! 當然唔係床邊啦~


媽咪仲揾到一個啱啱好嘅架比我放佢地~  第一行係春季鞋, 第二行係夏季鞋, 第三行係秋季鞋~ 冬天就係要著長 boot!!!!!!  而家只會著爛至買新鞋去取代空缺 lu~ 希望會耐用啦~


Special:

今日經過便利店見到呢本雜誌!!! 個袋超好用!!! 本雜誌係 2012 Pink House 嘅 e-mook!!! 啲衫都靚但好貴...


之後放工去咗 Ju** in O*e 買咗啲頭飾!!! 無錯又買!!! 超愛頭飾!!! 而家鐘意去 Ju** in O*e 買返工用嘅頭飾~ 得閒啲先可以 DIY lu~


仲去埋屋企附近嘅 Ju*c*~ 買咗兩把直梳放工司同嗰卡片+簿放客人卡片~ 爛咗都冇咁肉痛架~


其中一把直梳有個套添!!! 好抵呀!!! 唔知有冇其他公仔呢~ 


週未得閒小小~ 做小小 DIY 手作啦~ 有英倫風嘅 item 架~ 請密切留意 lor~

沒有留言:

張貼留言