關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年10月26日 星期五

今個星期 Liz Lisa 遲返新貨!!! 星期五晚至有~ Liz Lisa x My Melody~

Liz Lisa x Melody 嘅雜誌香港有喇!!! 係 Liz Lisa fans 點可以冇呢~ 7*11 都有, 要 $17*~ 代購就一定會貴小小~ 今日終於得到你喇!!!!!!



玲奈做封面 model~ Melody 頭上花圈好靚呀~


第一頁就係今季主打 co-ordinate 之一!!! 但我唔 like 連身褲...


之後呢套粉紅色衫那白色外套同 Melody 好靚呀~ 我都想要一條粉紅色褲~ 但 Liz Lisa 呢條我唔啱著...



右邊件大褸好燒好燒!!! 唔知 Thankful 有冇折呢~



玲奈對絲絨已 confirm 香港唔返... 唯有遲啲揾代購啦~



到結以同瑞希嘅示範~



結以右上 OP 好想要!!! 呢件 catalogue 都有出過~ 但係冇 code, means 呢條 Liz Lisa 冇得賣~ 又有可能係 122-6004-0 嗰條呢~



雖然今季啲衫唔係特別靚, 但結以著嗰啲都唔錯~ 左頁右下嗰 set 同右頁中間嗰 set 都靚呀~



最鐘意呢兩頁!!! 結以示範六套 co-ordinate!!! 鐘意 04 同 05!!!



秋季已經進入尾聲, 係時候出冬天 item!!! 帽同手套一定唔小得!!! 鐘意結以對手套!!! 粉紅 x 兔毛蝴蝶結嗰對都好靚呀~ 但最近見 a*s 有啡食 x 兔毛手套~ 係冇咗蝴蝶結同 Liz Lisa 牌~ 仲諗啦買邊對好呀~



今次特別推出 Liz Lisa x My Melody 系列嘅衫同 accessories~ 只有化妝袋比較燒我姐~



Liz Lisa gal 示範都好有睇頭呢~



到瑞希示範裸妝~ 唔埋件菱形格仔外套好old school 好呀~ 髮夾最後都冇返呢~



瑞希仲示範咗煙熏粉紅眼妝~ 成個成熟咗好多~



仲有眼影胭脂同唇膏, 係眼睫毛, room fragrance 同 hand cream~ 真心希望香港會有 make up 系列啦~



Nail art 都有呀!!! 以 My Melody 為主~ My Melody 美甲貼太靚喇!!! 唔知喺邊度有得賣呢~



臥室用品都有!!!!!! 今次自係有好多好多好嘢睇呢~ 我都想要一套床單呀!!! 唔到知啱唔啱我張 sealy 床褥呢~ 因為我張床褥比較難買... 單人床又細, 雙人床又太大... 唉~ 真係要度過至知 lu~





之後嗰幾頁 (好多頁~) 都係 My Melody, My Melody fans 真係開心死 lor~ 首先黎四大頁 My Melody 精品~ 





中間隔咗兩頁 Liz Lisa 推介商品~



接住又係 My Melody 呢~







連最後一頁同膠套都印有 Melody~ 真係好細心呀!!!

DSCN5331

仲有一頁係介紹 Liz Lisa



以前雜誌送嘅袋 quality 欠佳~ 但今次 Liz Lisa x My Melody 送嘅袋 quality 都算唔錯~ 有金色印線~ 好 sharp 好靚呀!!! 可以放 A4 紙架~


仲有一個雙面掛飾!!! 一面印有 "Liz Lisa  My Melody" 字樣


一面印有 My Melody 公仔!!! 今次呢本 Liz Lisa x My Melody 雜誌我非常滿意!!! 希望你地都鐘意啦~


Special:
我而家套睡衣都係 My Melody 架!!! 著咗好多年都冇爛不愧為 Sa**io 貨!!!!!! 

沒有留言:

張貼留言