關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年12月21日 星期五

Liz Lisa 冬季第八回!!! 今次返得好小新貨但好靚呀!!! 仲有 accessories 呢~

今日返咗好小新貨~ 但質素好高呢~ 首先係 lace OP!!! 超靚!!! 但最後唔太鐘意腰間塊 lace... 粉紅最出~ 藍色清清地唔錯~ 白色啡都 ok~ 原來粉紅同粉藍係店限色呢!!! 








Details:


  

另一條係毛布料 lace 蝴蝶結連身裙~ 超軟棉棉!!! 但好唔襟呢...








上身衫就有長版罩衫~ 有蝴蝶結~ 衫腳位又有 lace~ 一擊即中!!! 我一向 OP 同 (下) 半截多啲~ 所以唔使諗就要 lu!!!!!! 粉紅同杏色都靚!!! 但我多 (下) 半截~ 係以都係揀白色~ 而家白色得返一件 floor (display) 咋~







公仔 Tee 都好靚!!! 有白, 粉紅同灰色~ 兔仔超萌!!! 襯牛仔褲都得!!!








又係小透視!!! 胸前有三個唔拆得嘅蝴蝶結!!! 雖然設計好好又係毛布料~ 但胸前蝴蝶結已知我著得肥呢~ 呢件白同粉紅最靚~







高腰半截繡花裙褲係我 target 之一~ 上星期返咗同款 OP~ OP 上星期仲考慮緊要咩色~ 但今次有機會一齊試理半截~ 半截藍最靚, 白色最出!!! 但又喺 bottom... 上身衫實在唔多... OP 又唔使煩襯衫~ 所以揀咗藍 OP!!! OP 咗仲係結以著呢~ 但佢著嘅粉色工我唔太襯呢~









另一條高腰淨色半截裙係軟紗同 lace~ 勝在長身啲同易襯~ 黃色比較特別呢~








Accessories 就只係返咗帽... 手套, 長boot 都冇返... 雖然長 boot 好多好多人想但要!!! 但返嘅機會應該唔大 lu... 第一款帽有兩個毛毛球~ 好似米奇甘有兩隻耳仔~ 媽萌好得意~ 想要粉紅但我戴得唔好睇... 所以冇買呢~






detail~




另一頂係普通冷 x 珍珠~ 普通咁啲 lu~









特大毛毛帽今季都 heat~ 但太毛毛喇~ 香港未必啱用... 但戴上頭有瘦面效果!!!!!! 唔知你啱唔啱呢~ 呢個系列比較甜美少女 feel~ 粉紅色唔錯架~ 反面白色同杏色差唔多呢~ 配件仲係蝴蝶結添~ 毛質都好滑呢~





detail~




再出多頂特大毛毛帽!!! 呢頂係個配件吸引~ Girly Rock 系列應該冇較甜美少女嗰頂咁大眾化吧~





detail~



睇完一輪見仲有熊仔送~ 又有衫啱~ 就夾多次!!! 試完仲鎖定要結以條藍色繡花 OP!!! (美麗轉貨所以遲啲 upload 實物相~)







Details:
  
  

  


之後上星期嘅小透視 lace 長上身衫再入荷多一條藍色!!! 我去到已經再品切 lu~ 但睇睇吓粉紅都好靚~ 所以喺仲有目的地買野同仲有新時買埋佢!!!







罩衫我上年買過~ 超常著!!! 今年出長版!!! 外套都出過類似呢~ 蝴蝶結係重點~ 又一快品切 item lu~





Details:
  

  



好開心有兩隻熊仔!!! 出讓一隻~ 有意者請私言


如果一隻白一隻粉就唔會出讓 lor~ 




Special:

上個月日本代購咗啲香港冇嘅 accessories~ 大部份唔返~ 請留意另一篇 (未上... 齊貨再出 link) ~



睇住咁多先啦~ 仲有未到架~ 









沒有留言:

張貼留言