關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年12月27日 星期四

Liz Lisa 冬季第八回!!! 今次返得好小新貨咋~ 仲有其他毛毛飾物!!!

今次返咗好小貨~ 多數係冷物~ 外套都有~ 首先係 model 呢件大褸~






一見到呢件外套就心動喇!!! 考慮緊要白色定粉紅色~ 最後決定要秎紅色 lu!!!  聽日去買!!! 





Model 著緊嘅上身衫都返埋喇~ 可以當一字膊~ 冷又係好軟好舒服~ 紗質蝴蝶結款硬咗小小 lu~







天氣開始有寒意~ 長袖冷衫都好受歡迎呢~ 呢件偏細件~ 白色銅 So 已品切 lu~ 美麗華仲有架~ 粉紅色都唔錯呢~






同上年冬季一樣~ 菱形格仔長袖上身衫~ 今年多咗個領位~ 袖長啲~ 同顏色係粉色系~ 粉紅最靚~ 藍色好清呢~





公仔 Tee 都好得意~ 公仔上女仔嘅裙有層 lace 架!!!





貓喵好萌呀!!! 公仔 Tee好好襯呢~ 裙褲又得, 牛仔褲又得, 好方便架~ 


半截就得一條~ plain 咗小小~ 但好傘架~ 隻白色其實似淺粉紅色呢~




Lace 膊冷織連身裙有兩款~ 第一款係粗簡~ 呢係藍色比較靚啲~




至於幼簡就好似粉紅色靚啲喇~ 雖然 plain~ 但係係必入款式之一~









新貨就係咁多~ 但今次再入荷咗一條之前返過妙殺嘅淨色連身裙!!! 其實似上身衫多啲~ 今次終於可以擁有佢喇!!! 數量算係海量呢~ 




Details:
 
  


 
 
 



雖然 $2,000 送嘅熊仔已經換完~ 但依然心思思之前出買嘅衫!!! Model 嘅半截雖然買咗同款嘅連身裙~ 但最終買埋同色嘅半截!!!






Details:
  

  



襯返上次買嘅罩衫!!! 超靚呀!!!



上次後悔冇買到嘅 lace 連身裙今日買埋!!! Floor (display) 照要!!! 揀嘅係藍色!!! 藍色超 heat 呢~








Details:


  




襯埋淨色毛毛領連身裙~



今年 Liz Lisa 勁推粉藍!!! 我當初睇中粉紅色~ 今次媽咪送聖誕禮物!!! 仲話當然要揀今季特別色 wor~ 哈哈~ 媽咪未見過我試粉藍~ 點知最後佢揀哂粉藍!!! 今年聖誕節開心死我喇!!!!!! 多謝媽咪!!!!!!  Mummy I LOVE YOU!!!  

Special:

行完 Liz Lisa 就出咗尖沙咀行多一陣~ 喺等小巴返屋企見到一間未入過嘅衫補叫 Lamb~ 我睇中一條真兔毛領!!! 超滑身!!! $8** 八折!!! 仲睇中一頂非常罕有嘅水鼬織毛帽!!! 但要 $1***!!! 好在兩件七折!!! 媽咪話買埋比我~ 但因為媽咪已經買咗 Liz Lisa 做聖誕禮物~ 我唔可以太心架!!! 



水鼬織毛帽!!! 真毛果然係唔同啲!!! 好暖架!!!



仲可以襯 Liz Lisa 新衫!!!



真兔毛領~ 係落冇領上身衫同大褸都無問題呢!!! 



期待 Liz Lisa 福袋!!! 我荷包要休息休息喇~

沒有留言:

張貼留言