關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年4月14日 星期四

結以著個件上身衫, 加半截長裙 今日入手喇!!!

今日睇官網見倒有 Liz Lisa Summer collection 嘅e-catalogue!!! 發現結以個套橙紅 top 親我嗰條白色裙褲起靚呀!!! 條心形頸鍊!!! 仲有最 sharp 嘅藍綠色手鐲!!! 簡直有畫龍點睛之妙!!!
橙紅咁特別嘅顏色尖 So 好小返... 不過今曰返貨, 而尖 So 又係最近, 所以就去咗尖 So!!!
一去到就見倒有好多新貨, 一見倒有新貨我就好興奮喇!!! 真係比我見倒呢件橙紅上身衫!!! 仲有其他 model 著嘅添~
Details
  
白色
粉紅色
其實兩隻色都好靚~ 但係真係唔會兩件都買哂, 我覺得橙紅色呢件特別啲, 同埋結以都係著呢隻色, 所以就買咗喇~ 仲可以親埋我新買嗰條白色裙褲添~
(結以真係好著倒 Liz Lisa 啲衫呢~~~)
另外一件就係呢條半截長裙~ 頂帽都好靚呀!!! 條心形頸鍊唔知香港會唔會返呢? >.<
白色
粉紅色
橙色
Details
  
我覺得白色個花會出啲~ 所以都係買白色!!!
返到屋企, 真係忍唔住要影相喇!!!
Sales 話咁併都得 wor~ 唔知呢~ 各花入各眼喇~

沒有留言:

張貼留言