關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年4月1日 星期五

Majolica Majorca Ch 30 Sugary Trap

今次 MJ 出嘅 theme 係甜品~ 所以俘虜唔小女士去屈臣士搶購~ 我係超鐘意食甜品, 當然係眾俘虜之一啦~ 個名好好聽, 叫 Sugary Trap~ 仲唔比佢 trap 住~ 加上我同個 friend 一齊去睇, 哈哈~ 最後都一齊敗咗唔小呢~

Sugary Trap



首先係眼影~ 雖然呢兩隻色應該每位女士化妝物入面一定有嘅顏色, 但係呢兩隻色就永遠係最快賣哂~ 因呢兩盒眼影比起之前嗰啲眼影上色~ 仲好閃添~

BR631 Caramelisee



PK330 Strawberry Pink


Macaroon 樣嘅胭脂都好歡迎~ 但我有幾盒胭脂, 仲有啲未開... 所以冇買~
Puff de Cheeks

今次出嘅啡色睫毛液就係我呢個系列最想要嗰樣喇~ 所以必買!!!

仲出咗眼線筆!!! 個質地超滑!!! 一試就覺得其他牌子都比唔上佢咁滑同上色, 一係就太硬; 一係就唔上色... 所以呢支 Cream Eyeliner 好滿意!!! 必入!!!

(左起)
Sugary Trap Lash Beautifying Frame Plus (Brown BR 666)
Sugary Trap Cream Eyeliner BR 661
Sugary Trap Cream Eyeliner BK 999

最後就係個 compact 喇, 呢個燒唔倒我呢~

Press Pore Cover


係以今日都算大出血囉~



今次 MJ 啲產品非常成功呢~

沒有留言:

張貼留言